![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat De Wever als partijvoorzitter hier op reageert en zijn ministers verdedigt is toch niet ongewoon.
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En zo is het altijd wat. Let op, ik heb net gelezen hoe prachtig links wel is. Links doet niemand kwaad, en begint steeds meer voor te komen. Ahja, neen, mislezen, het ging over de lynx.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had BDW dan moeten wachten op Godot voor hij een reactie de wereld instuurde?
Zelfs tijdens het wachten op Godot, voerden Vladimir en Estragon, bizarre conversaties. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Zelfs het Vlaams Belang legde meer sereniteit aan de dag.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Gebruikt hij zijn woorden dan tegen zichzelf?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij wel, er zijn geen voorwaarden om een humanitair visum toe te kennen.
https://www.doktersvandewereld.be/humanitaire-visa Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 mei 2018 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() linkse topdagen op de kap van een kinderlijkje
ziekelijke soort
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() Een onschuldig kind is omgekomen, dat is heel erg voor alle betrokkenen. Ik stel me wel vragen over de snelle vrijlating van al de inzittenden van de bestelwagen en het feit dat ook de ouders de chauffeur of de mensensmokkelaars niet wilden aanduiden. Ik wil niet de advocaat van de duivel spelen, maar zou het kunnen dat de vader zelf de chauffeur was.
![]() |
#51 |
|
![]() Misschien waren er geen mensensmokkelaars?
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. ik meen vandaag verstaan te hebben dat ten gevolge modderstromen een aantal criminelen uit het gesloten asielcentrum van Steenokkerzeel ontsnapt zijn .. de verantwoordelijke staatssecretaris was daarnet op de verrestraler en vergoeilijkte zijn overduidelijk falen als volgt : het geluid van de noodgeneratoren zou de omwonende burgerij uit hun welverdiende slaap houden .. nazionaaltjes .. du n'importe quoi .. zolang het maar in hun bollenkraam past ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 mei 2018 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zou best kunnen dat de vader zelf de chauffeur was inderdaad. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met tussen de 20 en 30 mensen in een bestelwagen? Dat geloof ik niet. Trouwens, dan zijn de vluchtelingen zelf bedreven in het stelen van bestelwagens en nummerplaten én in het opzetten van smokkelroutes: of de ouders van Mawda daar beter uitkomen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nochtans eenvoudig: vingerafdrukken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen zijn de problemen inzake migratie en het constante aanpraten van schuldgevoelens meer dan beu. Ik denk niet dat de publieke opinie de uitlatingen van Bart De Wever afkeurt.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het wel spijtig dat onze Leuvense vriend meegaat met het Antwerpse anti islam gedoe.