![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belachelijk dat iemand als Pim Fortuyn zelfs maar genomineerd wordt! Wat heeft hij ooit gepresteerd, behalve tegen een kogel aan te lopen? Belachelijk dat Vlaams Blokkers zoals jij die nominatie dan nog verdedigen. Je verdedigt een man die bij het leven op jou zou gespuugd (terecht overigens). Belachelijk dat wereldvermaarde kunstenaars zoals Rembrandt en Van Gogh nauwelijk in de top 10 terechtkomen. Het is pover gesteld met het gezond verstand in Nederland (en daar niet alleen, zo blijkt)...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Pim niets zou hebben gedaan had ie nu niet zoveel stemmen gekregen, zo te zien heeft hij de Hollander aan zijn zijde gekregen met zijn ideeen en dat doet zo te zien niemand hem na. Ik ben geen VB'er dus waar je dat weer vandaan haalt is mij een raadsel. Je hebt Pim nooit gekent en hij heeft al zeker mij niet gekent en wat hij zou doen indien ie mij zou gekent hebben is voor jou al zeker een tast in het donker. 1 ding is zeker, hij spuugde op iedereen die zonder reden anderen als rascist bestempelde. En bij die groep behoor jij. Je vind het belachelijk dat ze niet eens in de top 10 komen, tja...ze hebben er niet op gestemd dus waarom zouden ze dus in de top 10 moeten komen? Omdat JIJ het belachelijk vind? Laatst gewijzigd door illwill : 17 november 2004 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dis-moi, dient zoiets vitaals als de titel van grootste Nederlander iets te zijn dat te koop aangeboden wordt? Want zoiets is sms-voting he. Het lijkt me zo kapitalistisch en economisch vrijdenkend als maar kan. Een deftig mens kan daar toch onmogelijk achter staan, nee?
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En indien ik zou schelden...jij hebt een tijdje terug niets anders gedaan, jij vond zelfs dat he moest kunnen, dus waar klaag je nu zelf eigenlijk over? Zoals ik al zei, werkt je negeerknopje niet dan? Je had mij toch in je lijstje gezet leugenaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, dan zal ik jou voortaan ook homo noemen, aangezien dat toch geen scheldwoord is, nietwaar?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 18 november 2004 om 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Ik stel mij wel de vraag wie ze voor Belgie zullen kiezen ...
Klein Intermezzo: Zijnde een brusselaar weet ik dat zij dit niet graag zullen horen, maar in Belgien zijn er Vlamingen en Walen en de duisttaligen...de rest zijn niet-belgen. Daar de meeste walen in brussel zijn ingeweken in het verleden de stad bestaat uit vlamingen en walen en niet-belgen. Einde intermezzo Gaan ze een Vlaming of een Waal kiezen ![]() v
Andre(777) Laatst gewijzigd door 777 : 18 november 2004 om 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt trouwens iedereen op dit forum al schatje of liefje genoemd dus waarom je nu precies liever hebt dat je geaardheid geheim blijft is mij een raadsel, iedereen weet het al hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dooie pieten zijn altijd helden. Zo achterhaald en toch trappen ze er allemaal nog in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Gouverneur
|
![]() Overigens is toch hier ook wel het feit aangekomen dat Willen van Oranje toch nog met bijna 30.000 stemmen verschil heeft gewonnen, of niet?