![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij panda gaat dit veel verder. Hij waant zich een man met een missie. Zijn bedoeling is het VB te vernietigen door de verkozen parlementsleden bijna alle dagen als regelrechte fascisten af te schilderen in de hoop dat daarna de kiezers zullen afhaken. Ijdele hoop natuurlijk. Ook zijn waardering voor BDW is pure muilentrekkerij. In feite veracht hij de man zoals hij alle Vlaams-nationalisten veracht. Nu al verkneukelt hij zich op de verkiezingen van 2019 waarbij hij belooft de Vlaams-nationalisten nog meer voor schut te zetten. Dat zijn partij na deze verkiezingen overal zal buitengezwierd worden deert hem niet. Als een buldozer davert hij door het forum, wie maakt me iets? Deze overmoed zal ook zijn ondergang worden, zoveel is zeker. Nu er overal in de wereld naar redelijkheid wordt gezocht is er geen plaats meer voor mensen die leven van haat en vernietigingsdrang. De rest van je artikel is zoals steeds tot the point. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Robert@, je hoeft maar naar mijn ondertitel te kijken om te weten hoe ik erover denk. Ik heb panda al meer dan eens laten horen wat zijn zwakke kant is, alsook dat hij veel gemeen heeft met De Wever. Meer woorden wil ik daar niet aan besteden. Niemand die vervuld is van haat is al die aandacht waard.