Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2018, 00:13   #41
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Als ze de emoties van de man wel kan/wil zien .
Als ze enige intuïtie heeft. De man heeft de intelligentie. De vrouwen; de intuïtie.

De lagere exemplaren onder vrouwen opereren instinctmatig. Bij mannen zijn de lagere exemplaren nogal idioot.

Oud 26 juni 2018, 06:14   #42
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
De man is dus de gever, de initiatiefnemer. En vrouwen moeten maar bladeren tussen een catalogus en selecteren de "betere" exemplaren denken ze in hun wereld. "Tinder" e.d.

Weeral een race naar de bodem omdat de betere exemplaren zich niet agressief gaan aanbieden omdat ze weten dat ze beter zijn.

De idiote, agressievere zwijnen krijgen alle voorrang. Zo werkt dat in de natuur.

Misschien wordt dat wel gebalanceerd door een ander mechanisme genaamd willekeur.

De catalogus voor vrouwen wordt te groot en ze krijgen streken; er komt zoveel opgebouwde frustratie dat er een oorlog wordt ontketend door deze race naar de bodem en we herhalen hetzelfde proces.

Eindeloze cycli.
Laat ze kiezen tussen een dokter, een wiskundige, een notaris en een crimineel. Ze voelen zich gegarandeerd meest aangetrokken tot die crimineel... Daardoor trekt de mensheid zichzelf ook altijd naar beneden, de natuur heeft een andere visie dan ons op wat "goede genen" zijn. De natuur houdt niet van geleerde mensen, dat zijn accidentjes ...
HOUZEE ! is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 06:17   #43
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Laat ze kiezen tussen een dokter, een wiskundige, een notaris en een crimineel. Ze voelen zich gegarandeerd meest aangetrokken tot die crimineel... Daardoor trekt de mensheid zichzelf ook altijd naar beneden, de natuur heeft een andere visie dan ons op wat "goede genen" zijn. De natuur houdt niet van geleerde mensen, dat zijn accidentjes ...
Dat zijn van die praatjes identiek aan "schoonheid zit van binnen", dat de meest lelijke mensen, het soort dat je in het donker niet graag tegenkomt deze praatjes gebruiken zal wel toeval zijn.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 12:03   #44
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze?"??
Dus de partnerkeuze van vrouwen trekt de mensheid naar beneden??
" De natuur houdt niet van.."??
Sinds wanneer is de natuur een identiteit die wel of niet "ergens van houdt"?

Bepaald seksistisch uw manier van denken!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 12:03   #45
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Dat zijn van die praatjes identiek aan "schoonheid zit van binnen", dat de meest lelijke mensen, het soort dat je in het donker niet graag tegenkomt deze praatjes gebruiken zal wel toeval zijn.
Inderdaad
Oud 26 juni 2018, 12:04   #46
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ze enige intuïtie heeft. De man heeft de intelligentie. De vrouwen; de intuïtie.

De lagere exemplaren onder vrouwen opereren instinctmatig. Bij mannen zijn de lagere exemplaren nogal idioot.

Nog van dat seksistisch gebral...
Oud 26 juni 2018, 12:44   #47
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De natuur heeft geen visie. De natuur heeft geen verlangens.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 18:28   #48
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vrouwen beseffen soms niet hoe egocentrisch ze wel zijn (en dat zijn dan meestal diegenen, die de mannen om de haverklap van egocentrisme beschuldigen).
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2018, 11:13   #49
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vrouwen beseffen soms niet hoe egocentrisch ze wel zijn (en dat zijn dan meestal diegenen, die de mannen om de haverklap van egocentrisme beschuldigen).
Seksisme want u oordeelt alsof die eigenschap mij mannen niet voor komt!
Mensen kunnen egocentrisch zijn, anderen dan weer niet, daar zit het verschil en niet tussen mannen en vrouwen.
Oud 27 juni 2018, 11:22   #50
JimmyB
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Mensen kunnen egocentrisch zijn, anderen dan weer niet, daar zit het verschil en niet tussen mannen en vrouwen.
Ik denk dat je gelijk hebt, ik ken meer egocentrische mannen dan vrouwen.

Voor mijn part is het verschil hoofdzakelijk emotioneel en te verklaren door een ander hormonen systeem tussen de 2.

Men kan niet ontkennen dat vrouwen bijvoorbeeld een maandelijks terugkomend probleem hebben. Het is niet hun schuld maar het is er wel, ik denk dat het evolutionair voordeel gebracht heeft. Mannen hebben die schommelingen niet (mss wel andere, niet zo uitgesproken echter).

Vandaar dat mannen vrouwen niet altijd zo goed begrijpen, de ene keer is het zus en de andere keer zo. Zorgt dit voor depressies bij mannen? Mss wel.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2018, 11:51   #51
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Ik denk dat je gelijk hebt, ik ken meer egocentrische mannen dan vrouwen.

Voor mijn part is het verschil hoofdzakelijk emotioneel en te verklaren door een ander hormonen systeem tussen de 2.

Men kan niet ontkennen dat vrouwen bijvoorbeeld een maandelijks terugkomend probleem hebben. Het is niet hun schuld maar het is er wel, ik denk dat het evolutionair voordeel gebracht heeft. Mannen hebben die schommelingen niet (mss wel andere, niet zo uitgesproken echter).

Vandaar dat mannen vrouwen niet altijd zo goed begrijpen, de ene keer is het zus en de andere keer zo. Zorgt dit voor depressies bij mannen? Mss wel.
Ik denk dat dat ook geldt voor vrouwen onder elkaar. Ik denk dat grote vriendschappen toch meer iets is voor mannen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2018, 14:05   #52
JimmyB
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik denk dat dat ook geldt voor vrouwen onder elkaar. Ik denk dat grote vriendschappen toch meer iets is voor mannen.
Mss is dit omdat de vriendin wel eens gaat lopen met de man en dan is de vriendschap gedaan natuurlijk.
Oud 27 juni 2018, 14:23   #53
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Mss is dit omdat de vriendin wel eens gaat lopen met de man en dan is de vriendschap gedaan natuurlijk.
alsof die man niet af en toe eens op de vriendin van zijn vriend zit.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2018, 16:02   #54
JimmyB
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
alsof die man niet af en toe eens op de vriendin van zijn vriend zit.
Zo behandelt men een vriend natuurlijk niet.
Oud 27 juni 2018, 17:24   #55
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waarmee u eigenlijk mijn punt bevestigt, nl. dat vrouwen geen haar beter zijn dan mannen. Dank U.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2018, 22:38   #56
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Men moet af van het beeld van vrouwen die lieve, onschuldige prinsesjes zijn.

Die indoctrinatie heeft goed gewerkt.

Zo een beta komt dan in contact met een dominante bitch met mind games, shit tests en ander gestoord gedrag.

De beta schrikt en gaat los op zijn bakkes, met als gevolg depressie.

Het is tijd dat de ogen open gaan, dat men kijkt naar de feiten.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2018, 07:20   #57
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie het goed leest zal begrijpen dat vrouwen in grote mate bijdragen aan het probleem.
Vrouwen kunnen ten allen tijde het slachtoffertje spelen....wat flauwtjes doen en traantjes laten rollen.
Het viel me al op dat je eigenlijk omzeggens geen vrouwelijke daklozen ziet. Ze vinden wel altijd een goede ziel om wat bij te springen. Mannen moeten hun plan maar trekken ....desnoods buiten op de stoep.

https://www.hln.be/nina/psycho/waaro...egen~a61ad005/
Ik heb een tijd gewerkt in een opvangcentrum voor daklozen. De helft bestond uit vrouwen. Het is overigens begrijpelijk dat je minder vrouwelijke daklozen ziet op straat wegens de risico's die ze lopen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2018, 09:10   #58
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Seksistische opmerking hoor Fred, alsof mannen daartoe in staat zijn en vrouwen niet.
Denk dat er vrouwen en mannen zijn die grote vriendschappen weten te onderhouden zoals er mannen en vrouwen zijn die dit minder goed kunnen
Oud 28 juni 2018, 09:11   #59
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarmee u eigenlijk mijn punt bevestigt, nl. dat vrouwen geen haar beter zijn dan mannen. Dank U.
Dat staat er niet. Dat is uw moreel oordeel en niet het mijne.
Oud 28 juni 2018, 10:29   #60
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik heb een tijd gewerkt in een opvangcentrum voor daklozen. De helft bestond uit vrouwen. Het is overigens begrijpelijk dat je minder vrouwelijke daklozen ziet op straat wegens de risico's die ze lopen.
Sta me toe U niet bij te treden. Ik heb er ook mee te maken gehad en volgens mij was dat nog geen 10 %.
Ik heb het wel over daklozen en niet thuislozen.

http://www.armoedebestrijding.be/cijfers_daklozen.htm

Zoek de vrouw.

Naam: dsc6664.jpg
Bekeken: 46
Grootte: 776,9 KB

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juni 2018 om 10:36.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be