![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat u Bpost een degelijk bedrijf vindt hoeft niet te verbazen net zoals uw belachelijke pogingen om de scheve situatie bij Bpost op N-VA af te schuiven ook niet hoeft te verbazen. Ga eens na wanneer Bpost geprivatiseerd werd en welke partijen daarvoor verantwoordelijk waren en kom dan misschien nog eens terug om verder te discussiëren. Wat trouwens ook nogal lachwekkend is: volgens u is Bpost een degelijk bedrijf maar direct daarna geeft u aan dat ze hun personeel uitpersen als citroenen door hen veel te veel te laten werken voor een belachelijk laag loon. Linkse hypocrisie komt altijd bovendrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2018 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het aan de OVLD en NVA ligt wil men zelfs de Zorg snel privatiseren. Maar mensen toch. En meer woorden wil hier niet meer aan kwijt. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2018 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sedert ook BPost met afhaalpunten werkt (klanten kunnen dat aangeven in een BPost account,hoe BPost uw zending moet afgeven) hebben ze,eindelijk,weer ergens een voordeel vergeleken bij die sukkels(en het zijn er nogal wat) die met hun camionetten tussen gesloten deuren en geiiriteerd rakende buren moeten leuren met hun "brengwaar"....
Ik moet het zeggen,sedert die keuze mogelijk is,is BPost weer een ECHTE pakjesdistributeur in mijn ogen....Als de keuze gemaakt wordt om het postkantorennet feitelijk onbruikbaar te maken voor mensen die werken op normale uren,dan moest toch iets anders gebeuren...Die rare kastjes waar je met een kode je pakje kunt afhalen lijken me een extreem dure oplossing en ongeschikt voor zeer massale ontplooiing. What took them so long???? Ondertussen zit BPost nog voor een korte wijle opgescheept met het monopolie van geadresseerde post (brieven,gazetten...).Ik vraag me af,zeker voor de gazetten, of het huidige management nog eens zal bieden hiervoor .....wat heeft het voor zin? Laatst gewijzigd door kelt : 5 juli 2018 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat het arbeidsritme bij de Post veel te hoog ligt en het personeel niet op tijd aangevuld geraakt omdat heel veel contractuele jonge postbodes er de brui aan geven na een paar jaren gewerkt te hebben bij de post. Zo zit het in mekaar. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2018 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Logisch toch dat daar geen jongeren willen werken want die statutair benoemden dat is vergif van de puurste soort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens u is alles wat slecht loopt de schuld van N-VA, waarschijnlijk geef je hen ook de schuld van alles wat mank loopt in uw persoonlijk leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() System kan toch gewoon egocentrisch zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Op 4 januari 2016 hebben Britse treinreizigers, klimaatactivisten en spoorvakbonden actie gevoerd in meer dan 100 stations tegen de nieuwe prijsstijgingen en voor de hernationalisering van de Britse treinbedrijven." Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2018 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij De Post vinden we nog altijd de notie van publieke dienstverlening (bij de banken echter...). Wat kan een mens zich nog beter wensen op dit vlak? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2018 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond in de brievenbus een briefje waarop stond dat ze mijn pakket ergens in een nachtwinkel hadden afgezet. Ik kom daar, er lagen daar een 50 tal pakjes op de grond in de hoek. Een man of tien was druk bezig met die pakjes een voor een vast te pakken om te zien welk van hen was. Er staat daar dan zo'n Pakistaanse achter de toog die enkel "ikke ni begrijp, ikke ni verstaan" kende in het Nederlands. Zoiets heb ik met PostNL nooit meegemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben als belastingplichtige best bereid wat te betalen als ik een goede dienstverlening krijg. Geen probleem. Bij de privé-banken banken betaal ik voor dit en dan weer voor dat. En ik krijg nauwelijks dienstverlening. De helft van de week zijn trouwens de loketten van vele banken dicht of hebben ze eenvoudig geen loketten meer. Bij hen staat de winst voorop en niet de klant of de mens. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2018 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.ontevredenklanten.be/klachten-over-bpost |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er klopt iets niet in uw redenering meneer de statutaire uitkeringstrekker. Als die statutairen niets doen of in de weg lopen zou de boel schitterend moeten draaien bij een staking.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2014-Enquête. "."Driekwart van de Belgische klanten van Bpost, zowel particulier als zakelijk, is tevreden met de werking van Bpost. Dat blijkt uit een enquête uitgevoerd door het Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie. Het BIPT ondervroeg 2.088 particuliere gebruikers en 3.524 zakelijke gebruikers uit de drie gewesten van het land. Daaruit blijkt dat respectievelijk 83 en 84 procent van de gebruikers tevreden is over de frequentie van de bezorging." (Het Nieuwsblad) Ook in 2017 was er zo'n bevraging. En ook hier bleken de mensen over het algemeen tevreden. Er kan natuurlijk altijd iets mislopen in zo'n groot bedrijf. Bovendien heeft men ook altijd mensen die klagen. Als het niet over De Post is, dan is het over iets anders. En tenslotte heeft men individuen, de traditionele Vlaams-nationalistische keffertjes, die steevast beginnen te lamenteren, te blaffen, en af te breken wanneer ze zien dat een bedrijf een Belgisch etiket draagt. Deze laatsten kan men natuurlijk moeilijk ernstig nemen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 juli 2018 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |