![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je zit nu al in een situatie dat huizen van voor 1980 systematisch afgebroken worden. Binnenkort zal dat dus 2005 worden. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik neem inderdaad aan dat Europa zo denkt om de klimaatcijfers te kunnen halen, maar dat kan je allemaal aan de mensen toch niet verkopen als vooruitgang? |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ja, wat sommigen nogal lichtvoetig en al te gemakkelijk ‘vooruitgang’ noemen , is inderdaad niet altijd vooruitgang. Bovendien, stilletjes en geruisloos afglijden naar arbeidsvoorwaarden van uit de 19de eeuw, is dat zeker niet. En alles willen privatiseren nog minder. Maar wat wilt u, de NVA-kliek uit Antwerpen heeft nu eenmaal sterke banden met het VOKA. Dat is de baas van De Wever & Co. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juli 2018 om 20:47. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 21 juli 2018 om 20:46. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De pointe van de grap is natuurlijk dat de volgende legistratuur daarmee opgezadeld zit.
Bourgeois ( nva ) is de grapjas van het jaar Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 juli 2018 om 20:48. |
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleszins, volgende regering zal misschien zonder N-VA zijn, die kunnen dat dan zonder de snode N-VA terug recht zetten. Jij ging, zo las ik ergens, CD&V stemmen ja?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 juli 2018 om 20:50. |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als de nieuwe klaar en in gebruik zijn.
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat ‘den boas’ zeer tevreden is met de huidige vermeerdering van flexijobs, jobs onder korte tijdelijke contracten, en andere prutsjobs, kan ik me wel voorstellen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juli 2018 om 20:59. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Banneling
|
Ofwel lappen we het klimaatakkoord aan onze laars, ofwel voeren we dit soort maatregelen in.
Het gaat geld kosten. Aan iedereen. Niks aan te doen. En begin nu niet te zeveren: het kan niet. Zeker kan het. Beter nog, het moet. Geen andere keus. Ik zit ook met een gas CV. Ik ben ook van plan om binnen nu en 4 jaar grote renovatiewerken uit te laten voeren (bijbouw, nieuwe ramen, enz...) en dan laat ik mijn woning ook voorbereidien kwa verluchting en isolatie op een warmtepomp ooit. |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, maar het punt was, uw CD&V zit mee aan de tafel die de beslissingen neemt.
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maarja, die debielen gaan nu gascentrales zetten omdat met de keutel in de broek zitten van Doel.... |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Omdat het "moet". Wat een zever. Op de door mij gestelde vragen komt natuurlijk geen antwoord.
|
|
|
|
#58 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het moet. Zo simpel is het. Belgie en haar parlementen hebben bindende klimaatakkoorden afgesproken. Vlaanderen heeft die mee onderschreven. Democratisch. Ik weet dat de ouderen van dagen dit soort technologische schokken niet goed kunnen verteren. Maar de meeste onder jullie mogen nog lekker de oude mazoetbrander gebruiken. Tot ze dood gaan. Ik herhaal: er is geen alternatief. Geen. Dus alle argumenten die u aanhaal zijn mute en onzin. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoogstens overweeg ik eventueel voor die partij te stemmen omdat ze Limburg en de provincies hoog in het vaandel draagt. |
|
|
|
|