Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2018, 14:52   #41
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ik herinner me ook nog die jaren en die Noord-Afrikaanse immigranten waren toen inderdaad vriendelijk en zeker niet agressief. Ik herinner me ook dat die door de autochtonen vriendelijk werden ontvangen. Er is op relatief korte tijd heel wat veranderd langs beide zijden. Wat ik me niet herinner is dat zij toen zo'n sterke nadruk legden op religie. Het kan gedeeltelijk te maken hebben met groeiende aantallen, maar hun religieuze beleving is duidelijk ook fundamentalistischer geworden.
De eerste generatie gepensioneerden hier in't straat zijn goeie buren, niks mis mee. En ze hebben nog wat zeggenschap over de volgende generaties. Daarom dat het straat hier, na een paar weken onrust en gezeik, terug een rustige straat is geworden. Waarschijnlijk doordat onze ouwe rakkers hier geklaagd hebben in de moskee, of anders tegen die jonge apen hun kloten hebben gestampt.

Maar ja, waar onze buurman 10 jaar geleden alleen de fun stukken van de Islam volgde zie ik hem nu elke dag naar de moskee gevoerd worden door 1 van zijn zonen.
Oud 5 augustus 2018, 17:33   #42
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De eerste generatie gepensioneerden hier in't straat zijn goeie buren, niks mis mee. En ze hebben nog wat zeggenschap over de volgende generaties. Daarom dat het straat hier, na een paar weken onrust en gezeik, terug een rustige straat is geworden. Waarschijnlijk doordat onze ouwe rakkers hier geklaagd hebben in de moskee, of anders tegen die jonge apen hun kloten hebben gestampt.

Maar ja, waar onze buurman 10 jaar geleden alleen de fun stukken van de Islam volgde zie ik hem nu elke dag naar de moskee gevoerd worden door 1 van zijn zonen.
Ik herinner me nog dat onze moslimburen bij één of ander feest dat ze vierden de buren (onder wie ook wij, ongelovigen) een deel van hun voedsel kwamen brengen. Heel leuk. En toen één van hun kindjes brandwonden had opgelopen kwam een moslim mama bij ons aanbellen voor de eerste verzorging. Toen waren er langs beide zijden nog geen stampen tegen de kloten nodig.
Oud 10 augustus 2018, 17:43   #43
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ik herinner me ook nog die jaren en die Noord-Afrikaanse immigranten waren toen inderdaad vriendelijk en zeker niet agressief. Ik herinner me ook dat die door de autochtonen vriendelijk werden ontvangen. Er is op relatief korte tijd heel wat veranderd langs beide zijden. Wat ik me niet herinner is dat zij toen zo'n sterke nadruk legden op religie. Het kan gedeeltelijk te maken hebben met groeiende aantallen, maar hun religieuze beleving is duidelijk ook fundamentalistischer geworden.
De vrouwen kwamen toen naar de winkel bij ons in prachtige geborduurde gewaden en meestal met een dikke mooie vlecht van prachtig glanzend haar op de rug. In die tijd heb ik nooit één hoofddoek gezien en die 2 mannen die bij ons werkten heb ik nooit weten onderbreken om te bidden of voor ramadan . De verstandhouding was wederzijds. Het is meer 2 generatie's later dat ze ons zijn beginnen haten. Blijkbaar maakt dat deel uit van de politiek van geleidelijke overheersing die hen opgelegd is. Zie maar hoe het er in andere landen aan toe gaat als ze met meer volk zijn, dan is de vriendschap gedaan.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2018, 13:16   #44
rol mop
Vreemdeling

Standaard

Excel bestand met verdeling mensen met migratieachtergrond in onze gewesten. (het krantenartikel zegt niet of eu burgers ook als mensen met een migratieachtergrond worden beschouwd):
http://www.npdata.be/Data/Vreemdelin...per-gewest.xls

Gemiddeld IQ per land:
https://iq-research.info/en/average-iq-by-country

Probleem om lage iq mensen van werk te voorzien in onze als maar meer geautomatiseerde samenleving:
https://youtu.be/g0yq5uGUDus?t=8m20s

Laatst gewijzigd door rol mop : 12 augustus 2018 om 13:29.
rol mop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2018, 13:24   #45
Otherwise
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Goed nieuws voor de Antwerpse rooien en de groenen dus want binnen de kortste keren MOET die 70% gaan stemmen. De rooien zijn, op de laatste legislatuur na, bijna een eeuw aan de macht geweest in Antwerpen. Maar NU gaan ze dat varkentje even wassen. Vraag me alleen niet hoe, want om de onvermijdelijke problemen die op ons afkomen nog te KUNNEN oplossen/voorkomen is het veel en véél telaat. En niet alleen in Antwerpen.
Juist, binnen 12 jaar zal er een islampartij de absolute meerderheid hebben: aan zij die nu 40-50 jaar zijn: raap Uw pensioen bijeen eer mohammed er mee weg is.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be