![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zouden ze ook al wat virusjes bezitten die selectief te werk gaan ? De (on)juiste mensen treffen...... Wat is de mens toch "mooi en meedogenloos"..... ![]() En dan maar zagen en klagen over de massavernietigingswapens van anderen terwijl ze hun heerschappij rustig werden opbouwen......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 18 november 2004 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Poetin en Bush waren toch zo "vrolijke vrienden" ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het mij treft heb ik ook liever een conventioneel bommeke, ... En ik ben ook tegen dat uranium dat ze gebruiken, precies omdat het burgers en onschuldige kinderen treft, en blijft treffen, ... (ge ziet ik ben nog zo slecht nie hé, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een firststrike leverd gegarandeerd een second strike op, of uwe firststrike moet zo snel en doeltreffend toeslaan, dat uw doelwit 100 % uitgeschakeld is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je weet dat Zuid Afrika daar meer dan 10 jaar geleden mee bezig was om die te ontwikkelen mag je er vergif op innemen dat een of andere gestoorde Amerikaan of Rus het recept al heeft, en de Israëlisch ook niet onderschatten, die hebben daar ook belang bij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vraag me werkelijk af of de russen of de amerikanen zouden gebeld hebben als een van hun als 1 ste op het knopje zou duwen, ... Wetende dat de responstijd een kleine 20 minuten is, en de lancering van een nucleair wapen onmiddelijk wordt gespot door de satteliet, is de andere zijde even goed toast de moment dat ze de knop indrukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ik ben gene genendoctoor vergeef mij mijn amaturistische uitleg. ) Ik weet niet of ze ooit tot resultaat gekomen zijn, maar jij weet net zo goed als ik dat dat voor een wetenschapper een uitdaging, is, kunnen isoleren wat het ras bepaald, die genen vinden, en de moment dat er eentje ze vind is er een ander die daar wel iets mee zal proberen doen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom iedereen wegloopt uit zijn team? Hoeveel mensen zitten er in zijn team en hoeveel zijn er dan al weggelopen? Iedereen is wel een heel groot woord hoor, je kent zelfs de reden niet eens. Dat collin vertrekt kan evengoed met zijn gezondheid te maken hebben, dat hij bv meer tijd wil besteden aan zijn gezin, hij heeft toch kanker gehad dacht ik, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat betreft het schild programma, dit is helemaal geen bedreiging voor de wereld. Hoe kan een verdediging nu een bedrijging zijn, kun je mij hier een vb voor geven? Indien de VS een schild heeft waardoor ze niet meer door raketten kunnen geraakt worden, wat kwaad doen ze hier aan de rest van de wereld? Citaat:
Citaat:
En waarom zouden ze vandaag niet kunnen doen in N-Korea wat ze in Irak doen? Ze hebben de wapens nu toch ook. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Je moet lezen, Illwill.
Al je (domme) vragen staan beantwoord in mijn tekst. Echt waar. Leer lezen. (had jij nooit zo'n vak op school?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waarom reageer je eigenlijk niet op mijn opmerking: [size=4]"Dat Poetin ons Kyoto-geld waarschijnlijk gaat gebruiken om zijn wapens verder te ontwikkelen!"[/size] Even naar zuivere lucht aan het happen? ![]() Laatst gewijzigd door dUSK : 18 november 2004 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() De VS is het land dat een nieuwe wapenwedloop begint door te bouwen aan een raketschild. Natuurlijk gaat Rusland hierop reageren door raketten te bouwen die raketschilden kunnen penetreren. Ik vraag me af wanneer China zal meedoen aan de wapenwedloop. Overigens is de Chinese economie inmiddels vijf keer groter dan de Russische. De Chinezen zijn volgens mij tot meer in staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 18 november 2004 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Compleet nutteloze statement van Poetin (alhoewel de Heren Generaals zich dan weer even belangrijk voelen)...
Let wel dat het Defensiebudget van de VSA bijna 400 Miljard Euro is, die van Rusland 5 Miljard Euro, waarvan de helft gaat naar het onderhouden en ontmantelen van huidige (verouderde) kernwapens... Poetin wil gewoon simpelweg een signaaltje geven naar de wereld dat zij ook nog belangrijk zijn, maar feit blijft dat hun gehele defensie op losse schroeven staat.
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
So? Wat is uw point? Wist je trouwens dat dhr. Bush onlangs heeft beslist dat er GEEN onafhankelijke evaluatie komt van dit raketschild. Het zal dus getest worden door de diensten van de USAF die ook instonden voor het ontwerpen van dit schild. Als je dan weet dat hun financiering afhangt van de resultaten van die testen, weet je wel genoeg zeker? In elk geval zal het niet werkende raketschild zeer effecitief zijn tegen niet bestaande wmd van terroristenstaten. ![]() (ps. dit laatste heb ik gehoord van fysici uit de VS zelf!) |
|
![]() |
![]() |