![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah nee, dat was Del Congo zeker, Antwerpen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wanneer zal dat graf klaar zijn ??
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever veracht het Vlaams Belang, geheel terecht overigens. Witte Kaproen mag natte dromen hebben over een wereld waarin dat niet zo is, maar een politieke samenwerking, lokaal dan wel op Vlaams niveau, zal er niet komen.
Hier en op andere plaatsen proberen Belangers verwoed om een brok van het rechtse electoraat terug te babbelen naar het Belang. Maar mijn inschatting is dat daar weinig van in huis zal komen. Het communautaire thema houdt weinig mensen bezig, en op vlak van veiligheid en migratie slaagt men er helemaal niet in een deukje te kloppen in de reputatie van Francken en Jambon dat zij dat thema controleren.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Droom maar droog verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als puntje bij paaltje komt maakt hij een coalitie met om het even wie (behalve VB en Pvda). .... Of maken anderen een coalitie tégen hem. Dorpspolitiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee zetels, en een lijsttrekker die niet van Antwerpen is.
Meer valt daar niet over te zeggen. En das jammer, want De Backer was tot nu toe de enige van "de tegenstand" die een correcte campagne voerde. In hetzelfde interview sluit hij trouwens een coalitie met de N-VA niet uit. CD&V/SP.A/Groen/VLD hun voorakkoord, ik zie dat nog goed komen met dergelijke sterke figuren.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 1 september 2018 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als VB en N-VA samen weer 28 zetels halen kan een coalitie zonder die laatste al niet meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat we wel degelijk naar een N-VA - VLD-coalitie gaan, indien nodig met CD&V erbij.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw De Wevers uitspraken provoceren omwille van de kwetsende waarheid, die van De Backer omwille van debiliteit. Backer blijf bij uw deegrol.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 1 september 2018 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat De Backer gelijk heeft met wat hij van Bart zegt en dat het blijkbaar een kwetsende waarheid is. Er zijn er hier ook van die strekking die zeggen dat wetten en procedures enkel moeten nageleefd worden als ze in hun kraam passen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat weet ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoelde: niet op de man spelen.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 1 september 2018 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, beter de mensen dmv emotie tegen De Zwever, de rattenvanger van Deurne, opzetten zeker ... als je geen geloofwaardig verhaal kan tegen De Zwever kan inbrengen ben je op voorhand verloren.
Links zou beter erkennen dat het met de integratie van de Berbers voor een te groot deel van die gemeenschap is verkeerd gegaan en dat ze daar zelf grote verantwoordelijkheid in dragen en een correct verhaal maken rond de integratie van de nieuwe groepen inwijkelingen maar het ziet er naar uit dat ze geen zak geleerd hebben uit wat er is mis gegaan.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn doel is burgemeester worden. De media bespelen door aan uitspraken van De Wever te herinneren waar de meeste Antwerpenaars JARENLANG vruchteloos op hebben moeten wachten zal niet het verhoopte resultaat opleveren. Integendeel. Een blauwe die in de toch al overbeviste linkse vijver vist, idioter kan het niet.