![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alleen wie het daar niet kent spreekt over 'in het maximiliaanpark'. Het was op het voetpad aan één van die kantoorgebouwen, waar zo'n dakloze zijn slaapplek had. Maw geen hol te maken met de huidige vluchtelingen in het park.
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 17 september 2018 om 22:07. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men moet die betuttelen , geef die kerel een huis , auto , geld , enz ….
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 september 2018 om 22:06. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#46 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Brusselse MR wil hek rond Maximiliaanpark
Citaat:
Goed plan of niet? Daar moet over nagedacht worden. Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 september 2018 om 09:20. |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het moet niet altijd moeilijk zijn nietwaar. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Minister-President
|
Oef, wat een opluchting.
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee. Maar het heeft niks te maken met de vluchtelingenproblematiek. Terwijl dat uiteraard al meteen voor waar werd aangenomen.
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Banneling
|
Citaat:
een hek rond het Maximiliaanpark is als 's nachts je slaapkamerdeur op slot doen en je voordeur en garagepoort laten openstaan. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeker niet maar in de meeste gevallen gaat men het echt véél te ver zoeken met alle gevolgen van dien.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 september 2018 om 14:17. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is er inderdaad BOENK! op.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Banneling
|
Het gaat rustig zijn op Twitter als den Theo nu eens echt zijn werk gaat doen:
Citaat:
Zijn kiezers heeft hem al genoeg voor de gek gehouden. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Banneling
|
Deze las ik ook nog:
Slachtoffers op de snelwegparkings : snelwegparkings dicht Slachtoffers in de parken : parken dicht Als we nu eens begonnen met de grenzen dicht eerst? |
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je begrijpt dat dit in Belgie zo niet kan. |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor zijn doelgroep is jouw gehuil zelfs een plus en voor zijn boodschap versterkend. Succes daarmee! Laatst gewijzigd door Anna List : 18 september 2018 om 16:02. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Minister-President
|
Het zou fijn zijn mocht de Europese Unie voor een keer eens nuttig werk verrichten en haar buitengrenzen afschermen ipv zich voortdurend bezig te houden met het afbouwen van de soevereiniteit van de lidstaten op alle mogelijke gebieden en met het bekritiseren van landen van de Unie die wel hun grenzen pogen te beveiligen tegen invasies die steeds zwaarder beginnen te wegen op een aantal lidstaten.
|