![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Och...buiten op straat, in de steden, worden er alle dagen onschuldigen in elkaar geslagen. Deze gevangene heeft nog een goed excuus gehad om zijn medegevangene in elkaar te slaan.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
PS: Veroordeeld is met een "d".
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
in Nederland spreekt men over: de gevangene zit in "verzekerde bewaring" en dat is volgens mij niet hetzelfde als hem aan de wolven of ratten voederen of voor de leeuwen werpen |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De groep werkt inderdaad beter samen wanneer er een 'slechterik' in de groep zit.
|
|
|
|