![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() beter stoppen met die bakskes op te eten
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michael Reynolds was gediagnosticeerd met prostaatkanker stage 4.
Die veranderde van water en voedsel en leeft vandaag nog steeds. De kankerindustrie raadde hem aan zijn prostaatledematen te laten verwijderen, maar dat deed hij niet.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 15 augustus 2022 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wist iemand dat makreel de gezondste vis is?
En het enige eetbaar voedsel dat kanker een beetje kan weghouden. Van alle voeding is enkel de makreel daartoe geschikt. En goedkoop. Niet dat het kanker kan genezen, hoogstens een beetje voorkomen. Met de nadruk op een beetje.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 augustus 2022 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker die paarse. https://www.kanker.be/kankerpreventi...s-tegen-kanker Alles uit de zee is danig vervuild met kwik e.d. Hoe kleiner de vis, hoe minder vervuild. En dan is Fukushima nog steeds aan het afgeven in de zee, reeds 10j. Markeel heeft veel kwik, wat kankerverwekkend is. Viseters hebben meer kans op huidkanker. Bovendien roven ze de zee leeg. A study links eating fish often with higher risk of melanoma Melanoma, the most serious type of skin cancer, is responsible for more than 7,500 deaths in the U.S. each year. And cases are on the rise. In the new study, researchers found a higher risk of melanoma among people who ate the most fish. https://news.harvard.edu/gazette/sto...sk-says-study/ Lage kwikgehaltes (minder dan 50 microgram per kilogram) werden aangetroffen in haring, zalm, forel en inktvis. Hogere kwikgehaltes zaten in brasem, kreeft, makreel, snoek en tonijn. De kwik-kampioen was zwaardvis, met 1.212 microgram kwik per kilogram. https://www.gezondheidenwetenschap.b...e-veel-vis-eet
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 15 augustus 2022 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb stage 3 gehad. Ook daar begint ergens de uitzaaiingen maar ik had er nog geen. Nu bijna 5 jaar. Darmkanker. 11 cm lang en iets meer dan 5 cm diameter. Gans mijn buik is open geweest. Oorzaak een poliep die kwaadaardig was geworden.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 augustus 2022 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga nog liever dood. ![]() Pakt ge cannabisolie?
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 15 augustus 2022 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter ik had geen uitzaaiingen in alle klieren en weet ik veel. Wat raar was. Want labo onderzoek bevestigde dat ik er tussen de 7 en 10 jaar al mee rondliep. Darmkanker is traaggroeiend. Maar blijft wel groeien natuurlijk. En bij een colonoscopie, een camera in mijn achterste zagen ze hem. Onmiddellijk zijn ze in actie geschoten. Een paar dagen later na een extra kuur om mijn darmen leeg te krijgen hebben ze geopereerd.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.forbes.com/sites/lindsey...-studies-find/
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je voelt er trouwens niks van. Ze doen u eventjes in slaap en het is voorbij.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem niet eens pijnstillers.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na mijn kanker behandeling kreeg ik niet eens een dafalgan. Nu ja na mijn operatie gaven ze me iets Vertrouw de wetenschap iets meer. Ze helpen u echt.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo hebben er een paar aids gekregen omdat ze die endoscopie niet goed reinigde. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210105_96820704 Den tijd dat we bij de beste zorg ter wereld hoorde is gedaan sedert die globalisten het overnamen en op alles kapot bespaarde voor hun eigen rekening en nieuwe wereld. For to me to live is Christ and to die is gain.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 15 augustus 2022 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |