![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voel ik mij nog veel te jong voor ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exactly, de messen staan bij ons gewoon in ne messenblok op 't aanrecht, en daar zijn bijzonder scherpe en grote exemplaren, bij, ... Mijn kanon ligt veilig in een kist, mijnen amo ligt dan weer in een ander schuif, ... maw, als ge bij mij thuis binnendringt, is de kans groter dat ge gefileerd en uitgebeend buitengaat, of met een stuk meubilair in uwe schedel, dan dat ik uw ingewanden tegen de muur laat plakken met mijn kanon. Zwaarbeschadigd zulde in elk geval zijn, ik kan nogal kwaad worden als mijn leven, mijn medebewoners of bezittingen in gevaar gebracht worden, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ze ook nog nie gezien, ... het heeft zelf weken geduurd om wapenverguninen in orde te krijgen, de meeste gemeentes kennen de wet zelf amper of laten zaken aanslepen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg ook geen controle meer maar ik heb dan ook al 30 jaar wapens in huis. Op kleine gemeenten kennen de ordediensten wel hun gabbers en weten wel of iemand een gevaar is of niet. Sommige gemeenten vragen dan weer regelmatig een bewijs dan men nog regelmatig naar een schietclub gaat. Maar aangezien ze zonder reden geen wapens kunnen afnemen heeft het niet echt veel zin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon lid blijven van een club dus en af en toe ies gaan knallen, ...
Het is nog leuk op de koop toe en waarom zou je je anders zo'n duur speelgoed kopen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |