![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan ga je nog werk hebben. die ouders/Syriëstrijders zijn net zo verantwoordelijk voor hun kinderen als andere ouders. die ouders zijn bewust naar ginder getrokken, welnu ze kunnen ginder blijven, met hun kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() let op, ik waardeer dat ge uw moederhart voor die kinderen laat spreken he alice, ik snap dat. maar we kunnen in Europa niet alle kinderleed van de wereld oplossen door die naar hier te halen. wat hebben die kinderen nog met BE te maken? de ouders kozen er duidelijk voor om voor goed te emigreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, de hamvraag en elke vraag moet gesteld worden vanuit het oogpunt van moslims die hun kinderen opofferen voor hun geloof, die zoveel mogelijk kinderen maken om het wereldwijde kaliefaat te bereiken en uiteraard tegelijkertijd voordelen te rapen zoals veeel kindergeld en steun voor die kansarme sukkeltjes.
De persoonlijke kinderwens bestaat niet bij moslims want dat is bijkomstig en onbelangrijk. In die culturen bestaat opvoeding door ouders ook niet, er wordt geleefd op straat waar door de sociale controle de kinderen worden 'opgevoed': een lap rond de oren als terechtwijzing door een toevallige passant is heel gewoon en sociaal aanvaardbaar, net als op straat rondhangen van vijfjarigen om 23:00u als onze kinderen al lang in bed liggen. Dat is het verschil: wij voeden onze kinderen op en moslims laten hun kinderen opvoeden door de straat. Nog gemakkelijk ook om de ouderlijke verantwoordelijkheid af te schuiven op de 'maatschappij', die is de schuld als hun kinderen in de fout gaan en misdrijven plegen want ze werden niet terechtgewezen door sociale controle op straat. Door pogen een uitleg te geven vanuit de westerse cultuur werkt niet want voor moslims betekenen kinderen niet wat ze voor ons betekenen. Bewijzen te over: eerwraak bijvoorbeeld: je bloedeigen kinderen vermoorden voor een begrip: 'eer van de familie' dat niet meer is dan misplaatste trots, gezichtsverlies tov hun gemeenschap, schaamte en een deuk in hun ego waarvoor ze dan hun eigen kinderen vermoorden is onbegrijpelijk voor de beschaafde westerse mens die het beste voorheeft met/en houdt van zijn kinderen. Uit wraak je eigen dochters seksueel verminken omdat je zelf verminkt bent geweest, geen enkele normale moeder zou toestaan dat haar dochters dezelfde lijdensweg moeten doorstaan en ze zou vechten als een leeuwin om haar dochters dezelfde wreedheid te besparen...moslims niet, zij veroorzaken zelf het leed bij hun dochters dat henzelf werd aangedaan...on-be-grij-pe-lijk. Deze moeders in syrië, de naam onwaardig, misbruiken ons medelijden voor kinderen om hun eigen, vege lijf te kunnen redden. Ze hopen door hun arme kindjes, waarvan ze niet willen gescheiden worden, een retourticket te krijgen want: ze zijn bereid om OOK gescheiden van hun kinderen, hun gevangenisstraf te ondergaan, als ze maar teruggeraken om dan de rest van hun leven onderhouden te kunnen worden door onze maatschappij, die ze haten en uitspuwen en waarvoor ze op de eerste plaats vertrokken waren. Wat er met hun kinderen gebeurt, kan ze niet schelen als hun doel om terug te geraken maar bereikt wordt: ze hebben geen enkele schroom of schaamte om hun eigen kinderen hiervoor te misbruiken. Dus: in syrië laten met hun kinderen, berecht worden waar ze terreur zaaiden door hun daesh-terroristen te steunen, hun straf daar uitzitten want onze belastingscenten zijn niet bedoeld om staatsgevaarlijk terreurrisico, hoe jong ook, terug te halen, laat staan te onderhouden.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat er geen poll bij deze draad zit:
Mag deze psycholoog van jou ook best ginder blijven? Ja of Neen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Op deze vraag heb ik in een eerdere post in deze draad al bevestigend geantwoord. Die prof. is immers een van die zelfverklaarde moreel superieuren die ons, met racistisch DNA besmeurde Vlamingen, een schuldcomplex wil aanpraten.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijven extremistische gevallen waar we niet genoeg manschappen voor hebben om die in het oog te houden. Binnenkort zal de techniek ons wel helpen door betere enkelbanden maar voorlopig is het practisch niet echt doenbaar om ze hier vrij te laten rondlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zal hij vinden dat die kinderen met terroristisch DNA besmet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Dergelijke lefties zijn meestal ietwat tolerant mbt terroristisch DNA.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er nu al die de enkelband uitgekregen hebben.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Psychiatrische opvang zonder eindduur wordt ook de nieuwe gevangenis want gewoon iemand opsluiten werkt in de meeste gevallen niet en 2/3 van de gevangenen hebben nu eenmaal ernstige mentale problemen. Het klinkt Orwenial maar dat is duidelijk de richting waar we heengaan in de volgende decennia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel is het inderdaad de straf van de toekomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 27 oktober 2018 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Problem solved, case closed? ![]() De naam van de bewuste filmprent ben ik even kwijt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 oktober 2018 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de gevangenis dan ook de oplossing niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het werkt alleen niet bij mentaal gestoorden, een steeds groter wordende groep criminelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn er verschillende maar meestal hangt die dan rond de nek, anders ben je enkel een voet kwijt. Battle Royal is er ene van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat had best leuk geweest. ![]() Zou ik zeker niet vergeten bij de poll: Vote for Laurent!! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja sommige mensen kunnen niet met routine om, maar zijn dat daarom gestoorden? Veel kan je oplossen door euh in de baarmoeder bepaalde ziektes te elimineren als je begrijpt wat ik bedoel...
![]() |