![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u tijdens de vlucht de vraag krijgt om daarvoor een bedrag te betalen en u gaat daar niet op in, u weigert gewoon dan duwt de heks u er wel af, einde vlucht van de hommel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 november 2018 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Arme mannetjesslachtoffers hier allemaal....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we het met zen allen dan ook op een 'huilie/huilie' zetten dan hebben we één pot nat.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Och, Bob Marley had dat al lang door. "Geen wijf, geen gebleit!".
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() no women, only cry! Laatst gewijzigd door Anna List : 8 november 2018 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bob Marley & The Wailers No Woman No Cry Live Even wat 'huilie' doen dan maar waarop Bob wist te vertellen: "Oh! my lovely sista, don't shed no tears" ![]() Een andere versie van het bewuste lied. No Woman No Cry 2017
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 november 2018 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() sprekend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Vrouwe Hysteria en informatie overlading; slechte combo." Smartphone detox...
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dát soort weerwerk bedoelde ik nu net niet. Het gaat me erover dat de slinger al enige tijd serieus is doorgeslagen in het voordeel van vrouwen ( met nog steeds het excuus van het historische onder de sloef liggen ) Een magazine als bv de Libelle of wat da ook mag de meest seksistische* praat verkopen wat het maar wilt over mannen* zonder daarvoor ooit op de vingers voor worden getikt...probeer maar eens omgekeerd Die * spreekt al boekdelen daar seksisme al bijna automatisch & exclusief gelinkt wordt aan een vrouw als slachtoffer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.personal-flow.nl/fitness...n-voor-vrouwen Of het zwembad alleen te openen voor mannen ![]() ![]() Zwemmen: alleen voor dames 1 januari 2018 - 31 december 2018 kenmerken: Sport & Spel € 6,20 Recreatiebad & Sauna de Wilder, Haaksbergen Officiële website Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 november 2018 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=XzdWXaScjGQ "Things Aren’t Looking Good For Average Men - MGTOW" Maar euhm; voor de rest geef ik je wel gelijk. Dat slachtoffer gedoe, dat pakt niet meer. We zijn toch geen totale idioten... of ja veel vrouwen denken van wel.
![]() |