![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien erven kinderen vandaag pas op hun 60ste. Als ze t dan nog nodig hebben, zijn het triestige kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij heel het forum zou uitnodigen op de koffietafel dan komt hij der idd niet mee toe.
![]() Mij mogen ze later cremeren. Thuis, in de winter. Kunnen ze nog wat uitsparen op de stookkosten.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoveel vet in de kachel is als sparren- en dennenhout branden, de schouw gaat dichtslibben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Zitten wachten op een erfenis is idd iets van den oude tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, je mag je kinderen ook niet te veel helpen. Want dan leren zij niet dat enkel de zon nog gratis is. Bij mijn twee oudste heb ik zo geweigerd hen finaniceel te helpen bij de aankoop van hun woningen. Ze hebben zelf de kansen en mogelijkheden gehad om te sparen en in beide gevallen kregen hun partners een groot deel van de aankoopsom van hun ouders. Mijn dochter en schoonzoon waren zelfs al bezig met een zwembad, sauna en jacuzzi voor ze de acte hadden getekend, ze hadden er immers het geld voor dankzij de ondersteuning van die ze kregen. Ben toen naar zijn ouders gestapt om samen met hen te overleggen om de finanicele steun te verminderen. Kreeg toen ook te horen dat ze geen egoïsten waren en hun kind financieel zo veel mogelijk wilde helpen. Te veel helpen is echter verkeerd en veroorzaakt juist problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gezonde +55 met een eigen afbetaalde woning heb je immers slechts een 300€ per maand nodig om te eten en drinken. Tel daar nog eens 150€ per maand aan nutsvoorzieningen bij en al de rest is luxe. Mijn +80 jarige ex-schoonmoeder zet nog elke maand +1000€ van haar pensioen op haar spaarrekening, voor haar oude dag. Maar de herstellingen die er moeten gebeuren in haar woning, 't ja die worden enkele uitgevoerd als ik ze ga doen, want een actieve pro laten komen kost volgens haar te veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volledig gratis is je lichaam aan de wetenschap schenken en dan moeten ze niet op je graf of aan de stooiwijde komen staan janken, noch bloemen of kransen komen leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wtf dat zoiets kan ![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even een ander voorbeeld: ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 november 2018 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoonmoeder kan goed zagen.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Seg... Straks ga je nog zeggen dak een vetzakske ben zekers ? ![]() Ne meter zevenentachtig & 71 kilo. Eigenlijk mager brandhout, maar soit.
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Voor de oude mannetjes alleen, of met een seksueel inactieve partner: loop niet naar de hoeren (als je nog kan lopen) of laat ze ook niet thuis komen als je niet meer zelf kan hoerenlopen. Masturbeer liever. Kost niets, is minder tijdrovend, bevat geen gezondhedsrisico's, en laat je terug adolescent voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens wie mij een blaffer kan bezorgen krijgt een dikke vette premie. Ik zou mij bijzonder op mijn gemak voelen als ik er een had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor iedere dronkenlap die u op de hoek van uw werk ziet, kan ik twee jonge junkies aanwijzen ...
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 14 november 2018 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |