![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Andere begrijp ik niet wat dit met liberale aspecten te maken heeft, zoals bijvoorbeeld het afschaffen van politieke propaganda. Dit maakt wezenlijk deel uit van onze democratie en daar is niets anti-liberaals aan, integendeel. Recht op burgerlijke soevereiniteit, wat is dat? Maar opnieuw, de liberalen zijn nooit alleen, als er meer mensen op de liberalen zouden stemmen zouden een deel van die zaken kunnen verwezenlijkt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En bepaalde verhogingen zorgen voor veel frustratie en weinig inkomsten (firmawagen belasting bijvoorbeeld). Welke ingrepen hebben ze genomen inzake ingrepen en uitkeringen en hoe staan deze tegenover de maatregelen die in de steigers staan maar mss niet verwezenlijkt zullen worden dankzij de val van de regering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is opgelost geweest dankzij de verkiezingen omdat het dan gewoon opgelost moest worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En het werk is nog niet af maar ja, polarisering is ook belangrijk hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn amper grote hervormingen doorgevoerd. Ik stem niet op één programmapunt. Het is een combinatie van factoren. N-VA past daarbij het meest bij mijn voorkeuren. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als je mee de NVA groot maakt moet je toch niet klagen dat een kleinere partij minder invloed heeft?
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En als dat zo is, waarom zijn cd&v en vld niet mede verantwoordelijk?
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor een partij die zichzelf profileert als dé liberale partij, ligt voor mij de lat hoger. Als ik stem voor een bepaalde partij, kan ik nog altijd blij zijn dat een bepaalde andere partij mee wordt opgenomen om bepaalde veranderingen gemakkelijker door te drukken. Moest GROEN niet zo links zijn op sociaal-economisch vlak en kritischer op vlak van migratie en zich puur focussen op milieu, dan zou ik hen vaak een nuttige aanvulling vinden in een coalitie (toch zeker op gemeentelijk vlak). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Burgerlijke soevereiniteit werd beschreven in de burgermanifesten en houden het recht in om uit de staat te stappen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 december 2018 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De loonkloof met onze buurlanden is onder Elio Di Rupo I verkleind. In 2018 is de loonkloof terug groter aan het worden. https://www.hln.be/geld/economie/loo...2018~a47cb1dd/
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Groen buiten de voorwaarden die je hierboven stelt ook ondubbelzinnig kiezen voor kernenergie en hun kopstukken zich wat minder zouden profileren als wegwerpmaatschappijconsument zou ik mezelf ook zien stemmen voor Agalev.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Alexander De Croo de stekker er niet had uitgetrokken waren er ook verkiezingen gekomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Grote Leider Bart moet oppassen dat hij die Chinese muur niet te hoog maakt, want het zou wel eens kunnen dat die VB-kiezers er niet meer overgeraken om op zijn enigste, beste partij van alle politieke partijen te kunnen stemmen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelooflijk hoe men het verbranden van gas of kolen verkiest boven kernenergie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, die de stemming "is dit een eigen mens ?" met ruim, zeg maar, 2/3 meerderheid wint. In zekere mate vormen "eigen mensen clubs" dus partities van de mensheid, en die partities, dat is wat "naties" zijn. In de limiet zijn er personen die enkel maar "eigen mens" zijn van zichzelf. Die vormen een natie op zich. Er zijn misschien ook mensen die zich als "eigen mens" kunnen laten erkennen door meerdere naties. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 december 2018 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Groenen zijn dus gevaarlijk, misschien wel gevaarlijker dan hun moslimvrienden.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |