![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 5 gram die ze beiden telkens kochten ging er nogal door zen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marrakesh-coalitie in Antwerpen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vrijheid eerst!
![]() |
#44 |
|
![]() Paars-leeg oeps geel sorry
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Anderzijds als men met verschillende aan tafel zit en niet iedereen heeft de zelfde smaak zullen er verschilden gerechten voorgeschoteld moeten worden. Men kan niet iets door de strot duwen waar een ander voor allergisch is, daar komen zeker problemen van. .....net zoals in een democratie de verschillende denkpatronen (waar kiezers voor mochten kiezen) hun gading ergens moeten erkend zien, wil men niet eindigen in een ziekelijke dictatuur. Persoonlijk hoop ik dat >>>NVA+sp.a<<< het milieu thema aanzwengelt omdat dat dat tenslotte iedereen aangelangd. Iets wat hopelijk uitzaait over gans het land. Het milieu thema is zoals Water en behoord iedereen toe, zeker niet een partij! Het milieu thema dat Bloedrood Agalev-Groen zich toegeëigend heeft via perceptie preken om hun extreem links economisch streven te verbergen. Moeten alle andere partijen ook op de kaart zetten volgens het eigen economische partij programma visie bewerken / uitwerken! Ik ben van oordeel: dat het verbieden dat Bloedrood Agalev-Groen extreem links steeds weer voorschotelt misschien makkelijk is maar niet de weg is. Méér bussen en treinen met eenheidsworst staats personeel zal bevorderen wat het ware streven is van extreem links, wat we ook zagen in de CCCP. Andere initiatieven die zouden kunnen ontsproten worden van privé personen of zelfstandigen zal versmachten en verstikken omdat de privé personen of zelfstandigen initiatief nemers géén gelden ter beschikking hebben om te creëren, geen ideeën zullen ontwikkelen binnen een verbiedende maatschappij. ..... of het geld zou allemaal via crowdfunding moeten verkregen worden om te ontsnappen aan het linkse lamleggen tactiek om de overhand boven het volk te hebben. Denk niet dat een maatschappij dat overheerst word door extreem links er veel menen zullen zijn die de crowdfunding voor een nieuw product zullen willen financieren! Dus stilstand, achteruitgang, verloedering zoals voorheen in de CCCCP. Het zijn de mensen, de bedrijven die vooruit moeten. Die met nieuwe ideeën moeten komen, nieuwe werkwijzes en nieuwe producten creëren en produceren. Het licht zien! Dat en alleen dat zal voor de lange termijn een nieuwe samenleving creëren met werk in bedrijven met nieuwe technieken en natuur vriendelijke productie en producten die 100% gerecycleerd kunnen worden. Dat zal vooral geld voor de bevolking/bedrijven en zodoende aan de staat levert. Dus midden-links-rechtse werkwijze! Het extreem linkse niets Bloedrood Agalev-Groen eist... verbieden.... heeft zijn voorbeelden gekend in de CCCP waar de wereld voor de mensen stilstond alleen gestreefd werd naar de macht van enkelen en opbouw van het leger en orde diensten om de bevolking binnen de met mijnen velden afgesloten grenzen te houden onder zware repressie. Net zoals Noord Corea nu, >>> Ooooh ja ginder rijden bijna geen auto's, zijn weinig vervuilende bedrijven.....waardoor ze de gelden moeten verkrijgen met verkoop van wapens en het stelen via internet van westerse banken of crypto-munten ....je weet wel zoiets dat de PS hier ook al jaren doet.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 december 2018 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]()
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 20 december 2018 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Inderdaad de extreme partijen zijn maar kunnen ontkiemen omdat midden van links tot midden rechts niet deden wat moest gebeuren, wat van hen verlangd werd.
Van midden-links tot midden-rechts véél te lang alleen werkten als particratie partij ten voordele van de eigen partij. = "wie gelooft die mensen nog" kies resultaten opleverden. Blijkbaar heeft midden-links sp.a dit begrepen..... Prof. Devos toch niet de domste, zwevend of buiten deze planeet levende persoon, stelde dat NVA nog de enige midden rechtse partij is na het Theater van Michel in de kamer. En sp.a volgens mijn persoonlijk aanvoelen: is ook steeds midden-links geweest. PS daar in tegen was steeds extremer eisend dictatoriaal. Dat voor het federale sp.a misschien nu ook zal extremer worden zou kunnen, maar dat zien we nog. Dat ze willen samen werken via onderhandelen en afspraken met midden-rechts NVA in Antwerpen getuigt toch dat ze zelf nog midden-links zijn.... niet de extremen zoals Bloedrood Agalev-Groen. die weigeren te onderhandelen en afspraken maken, alleen eenzijdig eisen stellen wat extremen doen
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 december 2018 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() NVA heeft al lang met de sossen bestuurd. Tzat er aan te komen. En de Peeters wrevel weegt ook.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 20 december 2018 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Forza Flandria-club is opvallend stil.
![]() |
#53 |
|
![]() Midden-anti-pro-marrakesh
![]() Hoofddoeken mogen, maar enkel met netkousmotief.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 20 december 2018 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() ![]() nu niks, foetsie waroom? nva en hypocriet francken , val van de regiering voor niks
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Interessant ook hoe "de sossen" hun "themazetels" binnenkrijgen.Het kiespubliek is diep verdeeld,maar dat is anno 2018 geen probleem meer,elk segment krijgt zijn eigen schepen en misschien vanaf heden zijn eigen partij.... ![]() Uiteindelijk is dat misschien de vraag,die Antwerpse CD&V,waar STAAT die eigenlijk nog voor,wat is "hun" segment eigenlijk,de "Puurse Krissen?"
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 20 december 2018 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat. Ik snap niet welke strategie achter deze move zou kunnen zitten, maar zijn geloofwaardigheid is De Wever hierdoor voor altijd kwijt.
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever laat zich niet in met racisten of hij kan evengoed zich bij het belang aansluiten. I
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ow ja nu gaat ze weer hysterisch krijsen dat ik haar stalk
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |