![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot een overdosis water
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Excessief water drinken komt bij vele psychiatrische stoornissen voor (bij circa 20% van de opgenomen psychiatrische patiënten). En daar dan zo mee lachen, tsss.
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Een overdosis cannabis bestaat niet (...) In feite hetzelfde verhaal als met water. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jij ook niet hoor....de dag dat het echt vandatte is .....soort als jij die bleiten dan het meest ( ik spreek uit ervaring) Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 maart 2019 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank U Geert. Ik neem het nu wel van je over indien de mensen nog graag verdere info hadden.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 maart 2019 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is echter berekend dat het theoretisch mogelijk is om een overdosis aan THC te nemen. Dit komt uit het gebruik van wiskundige modellen die gebruikt werden om vergiftiging en toxiciteit te voorspellen. Het is echter onmogelijk om zo veel cannabis uit conventionele bronnen te consumeren. Kilogram tot kilogram, zou de gemiddelde persoon niet zo veel wiet kunnen verbruiken of anderszins innemen in zo weinig tijd. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 maart 2019 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien Subocaj eens sturen dan heeft hij de eerste. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 maart 2019 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een familielid heeft vorig jaar een whipple-operatie ondergaan in Leuven. Wij zijn daar eens toegekomen als er een probleem met de morfinepomp was, ge kon ze horen roepen tot aan de andere kant van de gang. Ze is er daarna (net zoals de meeste patiënten) niet verslaafd aan geraakt, hoewel ze eigenlijk A-grade heroïnelike spul heeft gekregen. Maar mensen denken nog steeds louter aan de chemical hooks bij een verslaving, zonder de context rond de verslaafde te willen bekijken.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 1 maart 2019 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De eerste keer dacht ik 'ben je nu helemaal gek geworden?!?' Maar het went, en valt vaak mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Allemaal pussy's hier denk ik soms, den Trump zou hier zijn werk hebben. ![]()
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geneesmiddelenagentschap waarschuwt voor cannabisshops.
Citaat:
Citaat:
Medicinale werking van de rommel dat is gewoon B-Shit het gaat eigenlijk alleen maar over *kassa* ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een artikel leerde ...
Air Cocaïne: hoe kleine privéjets de drugs naar Europa brengen. Deze 11 zaken doet cocaïne (<-wel het zwaardere spul) met je lichaam. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |