![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom deden de Joden niet mee aan de oorlog? Ze gingen op kamp
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 27 februari 2019 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen kwestie van wereldtaal. En uw Hans Teeuwen ken ik niet. Ik kan dus zeer moeilijk zeggen wie zijn Franstalig equivalent is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn vader zei steeds :"Waar de mens het minst over weet zaagt hij het liefst over" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Spaarlampen? We zitten intussen al wat verder hoor.
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien de Vlamingen hetzelfde durven doen spreken ze er, na tien jaar, nog vol verontwaardiging over... zoals de vrachtwagens vol namaak geld... Zij kunnen daar niet mee lachen... Ineens hebben ze lange tenen gekregen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het probleem niet : ons Marieke haar frustratie is dat haar halve trouwboek (= de grote francofonie ) geen nederlands wil praten en ze er niet in gelukt is om het haar kinderen te leren.
Ze mag dus kiezen tussen frans spreken thuis, of tegen de spiegel spreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Opkomst extremen is het gevolg van het falen van Midden Links tot midden rechts, die alleen voor hun eigen partij, stoottroepen, belangengroepen en omgekocht kiesvee gezorgd hebben en de bevolking jaren lang belogen en bedrogen om dit te bereiken.
Feit is dat de jeugd niet de beleefde terughoudendheid heeft en steeds weer wenst te dialogeren zoals generaties voorheen. De jeugd nu reageert spontaan kritisch ongeduldig veel feller, via sociale media of als het moet door zelf te knokken voor het gelijk! Feit is dat grote meerderheid leerkrachten omgekocht kiesvee is zowel in de christelijke als de andere scholen.... waardoor wellicht de aanvaring ontstaan met de leerlingen die menen te ondervinden dat niet naar hen geluisterd word door met de vinger zwaaiende links en tjeef dictatoriaal gedrag van de leerkracht. ( zelf misschien de reden waarom er steeds meer de school verlaten zonder diploma!!!!) School zou geloof en politiek vrij moeten zijn! En dat is het niet omdat de zuilen de school gebruiken om hun toekomstig kiesvee te kneden! Niet zo duidelijk als de koran scholen maar wel het zelfde streven!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 27 februari 2019 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of praat je vent plots wel nederlands ? Of praat je dochter plots wel nederlands ? |
|
![]() |
![]() |