![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het beter is om de rattenpopulatie zoveel als mogelijk binnen de perken te houden.
Stadsmensen die vertrouwen op rattenvangers die vergif leggen en gewoon verdelgen, zo lang ze het maar doen buiten hun zicht, zijn geen referentie. En al zeker geen referentie zijn stadsmensen die dan in een verkaveling gaan wonen, en kippen houden. En veel te veel etensresten bij die kiekens gooien, zodat de ratten er zeker op afkomen. (tip voor zo'n mensen: zo'n kiekens nooit meer eten geven dan dat ze tegen 's avonds op krijgen)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ging het echt over een rat of over rattenkinderen?
![]() 'Vranckx': rattenkinderen in India. Er heeft nog eens een uitzending over geweest maar dat was in Rusland of Roemenië geloof ik waar die kinderen in de riolen leefden en er zelfs een beetje uitzagen als een rat. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij dat ook. Maar je vind er geen afbeeldingen meer van. Vroeger wel. Ze hadden echt zo een rattenface.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 maart 2019 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |