![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het koningshuis moest weg, waar blijft de aanzet, zelfs na een volledige legislatuur is er niets veranderd. De Vlaamse zaak moest en moet, mocht het mogelijk zijn om dit jaar na de verkiezingen weer een regering te vormen, wijken voor de nationale en regionale postjes. En dan spreek jij van hypocrieten. Ga je parking C bewaken dan heb je genoeg te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De Nederlandstalige werkers hebben dus minder rechten dan de Franstalige werkers voor onze Belgische communisten. Alweer een bijkomende reden voor de Vlaamse onafhankelijkheid . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Och kom. We zijn allemaal opgejutte partijidioten. We zitten op dit forum trouwens onze tijd te verspillen. Voer voor onstrafbare gangsters die graag de idioten onder ons er uit pikken om hun sadisme op bot te vieren. Ik ken geen enkele politieke partij die ooit al moeite gedaan heeft om dergelijke smeerlappen te weren uit het halfrond. En ze zijn er. Daarom ben ik destijds gestopt met zelf aan politiek te doen. Trouwens eerlijke politici tellen niet mee voor de Vlaamse kruipers. Steeds zie je ze denken :"Oei, ze hebben er eentje bij zijn pietje maar..... ik ben er niet bij." Politici hebben zichzelf boven de wet geplaatst. Nooit zal de smeerlapperij van sommigen gestraft of onderzocht worden door het gerecht. Maar nooit zullen ze de parlementaire onschendbaarheid opheffen als het er vingerdik op ligt dat een gewone man geruïneerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() HAHAHAHAHAHA! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op die website is er ook geen e-mail adres. Ken jij soms het e-mail adres van Peter Mertens ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zich hooghartig opstellen met de bedelnap in de hand wekt conflict op, dat lijkt me een stukje logica te zijn, alhoewel de Walen zich dat vanuit hun imperialistische waandenkwereld niet eens kunnen voorstellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Het pamflet is volledig tweetalig, dus vraag ik me af hoeveel vrachtwagens spijkers jij thuis hebt liggen, die je op laag water gevonden hebt. Had je daar die parking C voor nodig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() U bedoelt de onafhankelijkheid van de parking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat ik het altijd heb over de windbuil van A.? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Merk je nu zelf niet dat wij nog de enige partij zijn die zich niet en nooit laat opnaaien door verdeel en heers types? Dat pamflet is volledig 2 talig, dus ga maar terug wat spijkers zoeken. De parking ligt nog niet vol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zit wel met die vraag van Witte Kaproen verveeld, nietwaar?! Het gaat er niet om of die mensen nu vlot of deels tweetalig zijn. Al evenmin of de affiche in twee talen is. Wel over het merkwaardig feit dat aan de Vlaamse kant de meetings in twee talen doorgaan, maar aan Waalse kant de meeting in het Frans en enkel het Frans gebeurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sub; mij niet proberen uit mijn tent te lokken. Jij kunt niet weten en zal niet weten voor welke partij ik ooit stemde of stem. Destijds wel voor mezelf op de VU-lijst. Niet dat ik een hoog gedacht heb over mezelf maar ik werkte niet alleen harder maar vond me ook eerlijker dan de rest op de lijst. En wat dat werken betrof heb ik ook bewezen. Maar dat telt niet mee in de politiek. En ook niet voor de kiezers zelf. Ander en beter dus. Kan ik mij bij aansluiten. Hogere diploma's zijn eerlijker. Daarom trok ik mijn conclusie. Trouwens die hogere diploma's hebben op zes jaar de partij kapot bestuurd. En daar ik dat vlug door had heb ik er geen zes jaar meer willen op wachten. En......ook niet overgelopen naar andere partijen. Ik kan nog steeds het hoofd recht houden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Bij ons geen probleem in welke taal iets doorgaat, ofwel zijn we slimmer dan jullie of we zijn geen fundi's. En als je het niet erg vind ga ik nu, samen met 1 VB-er, 2CD&V-ers en 1 NVA-er een paar Vlaamse Duveltjes nuttigen. Tot straks misschien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben van Vlaanderen uit verhuisd naar de Walen en ik heb hier één ding geleerd, waar de meeste Vlamingen zelfs geen vermoeden van hebben en dat ze zich zelfs niet kunnen voorstellen dat dat in een zogezegde democratische maatschappij nog bestaat... er is officieel, officieus geen enkel haar op de kop van de franstalige gemeenschap die er nog maar aan denkt om in vrede en op voet van gelijkheid samen te leven met de Vlamingen en die boodschap wordt constant, zoals het islamisme vanaf de minaretten over de franstalige bevolking uitgestrooid... En inderdaad, ik ben naar hier moeten verhuizen om dat te kunnen doorzien want zulk iets had ik vanuit Vlaanderen nooit of te nimmer kunnen voorstellen; nl. zoveel en zo diep ingewortelde minachting, haat tegen de Vlamingen en alles wat Vlaams is... en dat is een beweging die voor de 100% van bovenuit wordt geindoctrineerd zodat zelfs de meest verdraagzame franstalige er zich zelfs niet meer van bewust is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het allemaal niets uitmaakt, waarom dan geen tweetalige in Waals-Brabant? |
|
![]() |
![]() |