![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ze er daarover in Wallo-Brux denken heeft voor ons geen enkel belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bron? Laatst gewijzigd door eno2 : 9 maart 2019 om 22:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitslag van de Vlaamse verkiezingen.
Tel de stemmen op van de separatistische/confederalistische partijen en je ziet dat die een meerderheid halen. Dus er bestaat bij de Vlaamse kiezer een meerderheid voor onafhankelijkheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus niks Algemene verkiezingen zijn geen one issue verkiezingen. D'er is in de verste verte geen meerderheid voor separatisme in Vlaanderen. Noch confederalisme. Maar geef maar eens je cijfers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
zoek de fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Alle vooruit, de Canadese nationalist heeft gelijk. De onafhankelijkheid ligt voor het rapen. Referendum eisen en klaar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan zelfs die "rechts conservatieve" weglaten. Het is een professionele partij. Ze gebruikt de onderwerpen die in de markt liggen en die niet ingepakt zijn door andere verkiezingskanonnen om verkiezingen te winnen. Zo hoort het. Een verkiezingsbedrijf dat professioneel te werk gaat, en waar ideologie niet in de weg mag staan voor het doel: verkiezingen winnen en mandaten binnenhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is bij definitie een meerderheid voor confederalisme, want confederalisme vanuit de N-VA is een term waar iedereen mag van invullen wat hij wenst. Iedereen is altijd tevreden met confederalisme: voor een separatist is dat separatisme, en voor de koning is dat een unitaire staat, met alles wat er tussen ligt, wat je maar wil
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Maar ze halen hun meeste stemmen uit thema’s als migratie en veiligheid ....
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Dus volgens jou is CD&V die voor het behoud van de Senaat en de Provincies pleit, alsook voor de prerogatieven van de Koning en - sedert 2016 - zelfs voor herfederaliseringen, een confederalistische partij?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Voor de verkiezingen toch, daarna moeten ze vooral hun zuilen in stand houden en dat kan alleen maar via la Belgique...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vestig er wel de aandacht op dat niet Canada maar een omgekochte nitwit zich mengt in onze verkiezingen en dan nog met flagrante leugens. Macron bluft alleen maar. En feitelijk zou België die film gebaseerd op leugens en verdraaiingen moeten verbieden omdat het een bewijsbare inmenging is in onze verkiezingen en een flagrante poging om het kiesresultaat te beïnvloeden. De Franstaligen weten dat en zijn/waren zeer blij in hun reacties. Als het nu nog doordringt in de gestolde mayonaise van de Flamins dan zou ik hen misschien nog ontzien. Alhoewel voor mij maakt het toch niks uit. Dat ze hun plan trekken. Het waarom vinden ze wel in deze topic. Ik vind dat ik toch duidelijk was? Dat er apen beginnen te gapen en uit luiheid beeldjes versturen is een teken aan de wand over de snuggerheid van Vlaams plebs. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Was het referendum over de Oosterweel verbinding dan ook onwettelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Canadees kent en begrijpt de situatie in België wellicht niet (goed)
Het zal niet van één partij afhangen of dit land, dat met haken en ogen aan elkaar hangt, zal splitsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En daar is niks mis mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de andere partijen zelf tot de conclusie komen dat dit land niet meer werkt dan is daar ook niks mis mee.
|
![]() |
![]() |