![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En geen enkele van die kleine jongetjes ging ooit naar huis met een pijnlijk achterwerk?
Ik geloof daar geen fluit van allemaal.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weerleg het dan.
![]() Citaat:
Jij veronderstelt dit, maar als je mijn tweede link had gelezen dan zou je zoiets nu juist niet gezegd hebben. Citaat:
Citaat:
Ik heb net het tegenovergestelde aangetoond met betrouwbare bronnen. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 9 maart 2019 om 20:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A ja, loop je gewoon mee met de roepertjes of kan jij het ook ergens bewijzen ?
![]() ![]()
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ouders, die zijn ook voor een stuk schuldig in heel deze zaak. Dat MJ een pedofiel is, dat staat nu wel als en paal boven water, maar van de andere kant heeft hij die gastjes ook nergens gedwongen tot zaken die ze niet écht wensten te doen. Dat kwam ook aan bod in die reportage. Een speciaal geval, maar het blijft wel pedofilie en dat is en blijft een brug te ver.
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die uitzending niet bekeken. Ik was reeds van jaren terug volstrekt gedegouteerd door de waanzinnige adoratie voor die gedegenereerde kip met zijn door chirurgen volledig herbouwde griezeltronie.
Bij onze BRT droop de sensatiezucht van het scherm. Fier als een gieter kondigen ze reeds van twee dagen er voor aan dat zij als enigen (hijg, hijg, hijg...) dit gingen uitzenden... En letterlijk alles moest er voor wijken. "Terzake" moest er per se óók de kijkers "duiden" over de erna volgende (s e n s a t i o n e l e !!!) uitzending. Op Vrijdagavond krijgen we normaal een uitzending van "De Afspraak" die gewijd is aan de voorbij politieke week met Yvan De Vadder. Nu ook? Nee hoor ! Overboord er mee ! Het sodemieteren van slijmerige Michael Jackson met kinderen kreeg voorrang... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 maart 2019 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen evenmin iemand destijds uitgeneukte anussen van kinderen heeft gezien.
Nochtans is er bij zijn leven heel veel politie onderzoek gedaan naar deze dingen. En nooit iets kunnen aantonen. Amerika heeft 2 soorten mensen; helden en slachtoffers. Tussenin is er niks.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 maart 2019 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom komen enkel Wade en James aan bod in de docu? Wat met de rest? Laatst gewijzigd door Guinevere : 9 maart 2019 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 9 maart 2019 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kruipen in hun coconnetje, worden onhandelbaar, gefrustreerd, nachtmerries etc. Kinderen uiten dat allemaal op één of andere manier. En dan de fysieke handelingen, onvoorstelbaar dat die ouders niks merkten... Uit ervaring weet ik jammer genoeg hoe het is en hoe je het merkt. Ik geloof er de ballen van. Wél dat MJ zelf niet volledig in orde was in zen koppeke. Maar wat wil je ook met zo'n leven? Wat ik vooral zag was een speelvogel, iemand op zoek naar liefde, naar een normaal leven/familie. En ik blijf erbij, als hij dat werkelijk gedaan heeft, zijn de ouders van die kerels minstens even schuldig voor mij. Ik zou van zen leven mijn kinderen niet bij een volwassen man in bed steken. Neverjamaisdemavienooitniet! Laatst gewijzigd door Duupje : 9 maart 2019 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb door de jaren heen ruim tien officieel erkende imams in interviews zien erkennen dat Mohammed seks had met Aicha op de leeftijd van 9 jaar. Mocht je meer bronnen zoeken die dit bevestigen, dan vind je de religieuze literatuur hier opgelijst met de juiste verzen in hadith. https://wikiislam.net/wiki/Aishas_Age_of_Consummation Bij het huwelijk was hij 50 en zij 6. En dat huwelijk "consumeerde" hij toen hij 53 was, zij 9. De romanticus
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 maart 2019 om 22:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Omdat de situatie analoog is met de zelfverklaarde profeet die zich vergrijpt aan minderjarige meisjes. Zowel MJ als kinderneuker Mohammed hebben een bovenmenselijke status verworven. Aanhangers worden zodanig irrationeel in hun denken dat ze het misbruik goedpraten.
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |