![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rood, schuim, jawel, 't is de Pol!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op 26 december 2003 [sic, moet zijn: 2002] wordt door Radio 1 tussen 11 en 13 uur het programma “Café Terminus” uitgezonden, gepresenteerd door Ben Crabbé. In dat programma was Chris Dusauchoit te gast, bij het publiek evenzeer bekend als VRTpresentator. Kort voor de nieuwsuitzending van 13 uur wordt tussen beiden het volgende gesprek gevoerd : - Ben Crabbé: “Waar ben je hard van geschrokken dit jaar ?” - Chris Dusauchoit: “Waar ik hard van geschrokken was, Ben, was het plotse heengaan van de heer Fortuyn, Pim.” - Ben Crabbé: “Dat was niet zo om te lachen, hé?” - Chris Dusauchoit: “Euh ... wel laat me zeggen dat ik daar toch een kleine bedenking bij had. Ik herinner mij dat toen het nieuws mij bereikte - ik was aan het koken - en ik had er toch geen slecht gevoel bij. Ik dacht van : erger kwaad is voorkomen.” - Ben Crabbé: “Meen je dat nu echt?” - Chris Dusauchoit: “Ja dat meen ik echt. Ik dacht, eigenlijk dacht ik om eerlijk te zijn: one down, twenty to go. Het heeft mij verwonderd dat de zaak zo snel geïmplodeerd is.” (stilte) - Ben Crabbé: “Ik zwijg ...” - Chris Dusauchoit: “Ja, het wordt stil op de radio.” - Ben Crabbé: “... om te zien wat je daar verder op gaat zeggen.” - Chris Dusauchoit: “Ik vond dat daarmee de zaak snel was afgehandeld.” - Ben Crabbé: “Daar kun je je toch nooit achter scharen ?” - Chris Dusauchoit: “Nee natuurlijk niet.” - Ben Crabbé: “Een politieke moord, dat kan toch niet ?” - Chris Dusauchoit: “Nee natuurlijk niet. Maar ik vond het toch, laat ons zeggen, een oplossing waar ik op termijn misschien toch de positieve kanten van ga inzien”. Laatst gewijzigd door daiwa : 12 maart 2019 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chris Dusauchoit (Brugge, 16 oktober 1962) is een Vlaams radio- en televisiepresentator, werkend bij Studio Brussel. Op televisie is hij bekendst als presentator van Dieren in Nesten en diverse praatprogramma's en als voice-over in documentaires.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Chris_Dusauchoit |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist wel wie het was maar ik heb het er nooit hoog met opgehad met die man. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Gentse familie Balthazar ...
den oude was een degelijke prof en degelijke gouverneur, maar zijn twee zonen, dat is andere koek.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Donald doodschieten ?
Dat zou een DOMME moord zijn. Waarmee zouden de media dan elke dag hun bladen & programma's opvullen ? De Donald is de charme in levende lijve ! |
![]() |
![]() |