![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() ik zeg het toch de bub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Het is toch wel zeer vreemd dat one BUB'ers min bericht niet weerleggen, daar kan ik uit opmaken dat onze links-conservatieve collega's geen tegenargumenten vinden.
Hierdoor is wederom bewezen dat het vlaams-nationalisme (en niet het vlaams-racisme) een deftige basis vindt en dus meer gegrond is dan het terugkeren naar de situatie in 1830 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 24 november 2004 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zie ik er links uit ofzo?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik mis -zoals gewoonlijk bij de BUBbels- kennis van zaken! De Vlaamse Beweging is al zo oud als de Belgische staat zelf! Nog gehoord van Jan-Frans Willems, "de vader van de Vlaamse Beweging"? Sinds wanneer dateert de BUBbel-club van eind de 19de eeuw? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar soit, over uw avatar. Op zich niets op tegen (vrije meningsuiting voor allen), alleen dat hakenkruis... Zie maar dat de moderators u daarvoor niet buitenwippen. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 25 november 2004 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hoe méér linkse frustratie, hoe méér lol hier achter men Pc-scherm ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Eerst mijn excuses aan Yann voor mijn eerdere bericht, khad u reply ni gezien. I Als er gekeken wordt naar de propaganda-blaadjes die het vroegere Vlaams Blok rondstuurde, dan kan je bemerken dat er daaroin altijd sprake geweest is van 10 miljard euro. De uitspraken van een partij-boegbeeld zijn meestal sterk overdreven ten opzichte van de standpunten die de partij koesterd. Stevaert heeft ook luid gezegd dat hij niet zou meeregeren als er geen symmetrische regeringen zouden zijn, en zie nu... II Die schatting werd gemaakt door meerdere instellingen. Zo kopte ook het Nieuwsblad dat er 13.000 aanwezigen waren op de betoging. (en met het transfereren van Reynebeau van Roularta naar de VUM, is laatstgenoemde er wat roder op geworden). III Blijkbaar hadden ze het niet kang op voorhand gezegd. Mijn beste vriend zit in het partijbureau van de N-VA, en die brengt me onmiddelijk op de hogte van dergelijke betogingen. Gezien ik door hem zere laat op d ehoogte gebracht ben, kanik wel besluiten dat de datum ni echt lang vaststond. IV Ik heb nergens letterlijk gezegd dat 30% voor de splitsing van BHV is, ik heb gewoon gezegd dat 30 tot 35% van de keizers gestemd heeft op vlaams-nationalistische partijen. Dit deed ik omdat u vertelde dat de BUB 13.000 kiezers overtuigde. (Als er aan u dan iets over de B-Plus betiging gevraagd wordt, is het plots appelen met peren vergelijken). V Nogmaald; de cijfers komen van meerdere betrouwbare en eerder rode bronnen: VRT, Roularta Media Group, VUM, NIS, .... |
|
![]() |
![]() |