![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel: hoe barbaars toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje veel werk, en natuurlijk, klauwen en fileermessen zijn geen goeie combo.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die zo minutieus haar reis tot in de details voorbereidt, geregeld foto's + berichten stuurde naar het thuisfront, verdween zónder papieren. Zou dan even in de natuur verdwijnen om een nieuw 'jp leven' te beginnen. Jp where as a gaijin she would stick out like a sore thumb. Sorry hoor , Mr.Colombo -> fail. Laatst gewijzigd door bembem : 22 mei 2023 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn intuïtie zegt nog altijd dat het iets is met dat hotel.
De dag van haar verdwijning werd ze nergens op cctv in buurt gezien, ondanks ze 'volgens hotel' zich naar buiten zou hebben begeven. Laatst gekende gsm signaal borneert omstreeks 11h40 vanuit hotelkamer. En hoteluitbater was er rap bij om haar kamer 'op te kuisen' ready om opnieuw asap te verhuren. Verdachte vlekken werden met luminol nadien aangetroffen in kamer maar onderzoek zat toen reeds 'on hold' wegens niet voldoende medewerking jp politieteam. Dus bon. Toch sterke aanwijzingen dat Tiphaine niet zomaar efkens een nieuw leven elders is gestart. -> She was kidnapped, that's for sure. Laatst gewijzigd door bembem : 22 mei 2023 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal misschien gek klinken Rudy maar het morbide lugubere in dergelijke crime cases heeft me altijd gefascineerd. Vroeger wilde ik criminologie studeren.... I was fan of nearly all the detective series that came out on tv. Also serial killers and their modus operandi fascinated me, long before the hype around Dahmer on netflix etc. I was drawn to these cases reading and (re)searching about every detail. The juridic aftermath and how these cases were handled in court also interested me hugh time. Being a young teenager one of my favorite reading pastimes was 'Les sanguinères' (by Jacques Vergès). It was to the point my mother called me 'special'. (I certainly would have started a youtube channel on it if the internet had existed.) But honestly -with the success of all these morbid cases, I think I was/am just normal-mainstream as a lot of people are attracted/fascinated by these things.
Also, the case if Tiphaine is especially intriguing as it is set back in Japan (I used to be a big japanophile in the past), and that there is so much mystery around her disparition. [Despite all the existing SCI, DNA techniques etc. she vanished almost without a trace. And that in a developed country like Japan.] I was also very touched by the detress -in particular of her sister. Laatst gewijzigd door bembem : 22 mei 2023 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Ik bedoel: mijn tafelmanieren zijn onberispelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
Ik bedoel: jajaja, natuurlijk!
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouw alleen, toek op hare kop of ne rohipnol door hare cocktail in een grote valies of linnenmand en dan in zo een "verwerkingsruimte"gelijk of dexter heeft he. dan kunt ge kiezen uit het volgende : lustmoord, organenhandel, sadistic sick fuck die hem graag hostel gewijs bezig houd met het doodmartelen van mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een sterk vermoeden dat haar iets zoals met de Amerikaanse Dutroux is overkomen. Volgens mij werd/wordt ze dus gesequestreerd, iets waar ik reeds eerder gewag over maakte.
Laatst gewijzigd door bembem : 3 augustus 2023 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dit het geval is is het quasi zeker dat ze definitief 'vastzit'. Of hij/(zij?!) moet(en) een fout maken. Mais bon, vrees ervoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.lemonde.fr/disparitions/...2834_3382.html
In 1981 in Parijs was er een Japanner die een meisje heeft verkracht en vermoord en nadien delen van haar heeft opgegeten. Jonge Françaises vallen misschien letterlijk in de smaak van de Jappen. Ik had niet gezien dat "Lof der Zotheid" dat reeds vermelde. Laatst gewijzigd door Gipsy : 4 augustus 2023 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |