![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oproepen tot geweld worden hier NOOIT getolereeerd, en zeker niet systematisch! Voor gebruik van systematisch geweld tegen vrouwen kan je beter eens gaan kijken met welke groepen de vluchthuizen vol zitten. Of de gevangenissen. Voor ander geweld moet je met de bus of per trein reizen, naar discotheken gaan, bij juweliers postvatten of bij mensen met een dure villa en en even dure auto's.
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() (edit)
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 24 november 2004 om 03:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
't is dat maar dat ik moest weten ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat het eens tijd wordt voor een goei genocide, wa gulle?
![]()
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
en wat moet ik met dat verhaaltje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen 'racisten' doen racistische uitspraken. Niet alleen 'racisten' gebruiken beledigende taal. Niet alleen 'racisten' roepen op tot geweld en repressie. De zeldzame keer dat ik iets meld aan de moderators dat niet door de beugel kan zal ik dat dus niemand aan zijn neus hangen. En je hoeft me niet te geloven als ik zeg dat ik nog nooit andermans gescheld tegen mezelf heb aangeklaagd. Ik vind het veel te leuk dat de schelders zich zo laten kennen.
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met mijn, overigens waar gebeurde verhaaltje zou je je beter eens hetzelfde afvragen als ik. Hoe is het zo ver kunnen komen dat degene die nog geen beetje in de fout gaat, toch meent alle gelijk aan zijn kant te hebben? Waar halen die jonge boefjes het lef vandaan om ook nog te dreigen met het gerecht en zelfs met een pak slaag terwijl ze enkel de gevolgen dragen van hun eigen, foute handelswijze?
![]() |
![]() |
#50 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toch vreemd dat je lange tenen hebt en klauwt naar iemand die extremen bestrijdt in plaats van zelf de extremen te bestrijden. Ook op dit forum. Op het forum staat er wat er staat, het valt niet te ontkennen. Deal with it. Dat het moderatieteam haar best doet, wil ik graag geloven. Maar daar gaat het in het interview niet over. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry voor de wat smakeloze opmerking eerder, maar ik vind wel dat er hier wat langs elkaar heen wordt gepraat. Toen ik de post van Maarten las had ik in eerste instantie iets van ongeloof. Ik kan me geweldig storen aan een aantal extremisten hier, maar ik ben tegen censuur wat dat betreft, en bovendien is dit forum een mengelmoes van meningen en ideologien allerhande met een - redelijk - representatief en toch fraai gemiddelde . Het kan me wel eens te gortig worden en ik heb zeker Sunshine een paar keer gemeld toen hij begon over vreemdelingen ondersteboven hangen en op hun voetzolen slaan (of zoiets) maar tegelijkertijd is die mens door het merendeel van het forum serieus tot stuk idioot veroordeeld. En hij is geband, en hij wordt door sommigen nog gemist ook!
![]() ![]() Aaaaanyway, ik denk dat Tarik hier wel een en ander heeft verduidelijkt en dat het in eerste instantie gaat om een consequent beleid, en dat bovendien zijn reactie eerder naar de overheid was gericht. Iets waar ik zeker achter kan staan. Het is simpel eigenlijk, extremisme moet langs alle zijden worden aangepakt, als dat niet al het geval is. Wat dit forum specifiek betreft echter zijn de meesten hier oud en wijs (nou ja ![]() Maar Tarik, het zou wel fijn zijn dat de naam van dit forum wat minder negatief in de verf was gezet in dat artikel. Ik zou zeggen blijf hier een tijdje hangen en oordeel - eventueel - eens je de boel hier wat kent. Het is een hele krachttoer, zo'n forum met slechts vrijwilligers, en ik van mijn kant respecteer de moderatoren daar enorm voor... hopelijk kan je tot eenzelfde conclusie komen en wordt dit recht gezet voor de mensen die hier keihard voor werken... [size=1]*gaat van zeepkist af nu*[/size]
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
en van mij mag iedereen weten wat ik meld bij de mods hoor. en dat gebeurt regelmatig. meestal gaat het echter om irrelevante c/p (een zoveelste fait divers dus) of iets waar al een thread over bestaat. oproepen tot geweld ook, maar die kom ik gelukkig niet veel tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tarik zou zich beter een beetje meer concentreren op feitelijk geweld inplaats van op de vermeende oproepen tot geweld op Politics.be.
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() ik ga er van door.
Bedankt voor de reacties. En in het vervolg: niet zo snel spreken van aantijgingen en eerst goed lezen wat er staat. Slaapwel iedereen en succes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() En ook niet te snel aan gaan tijgen en ne keer ne goeien babbel doen met mensen als Sunshine, da's dikwijls beter dan Idool of zo
![]() Slaapwel en hopelijk tot weerziens! ![]()
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En natúúrlijk gaat het in jouw interview niet over het moderatieteam dat zo zijn best doet om alles in goede banen te leiden. Hun forum met opzet in een vals daglicht stellen is zoveel gemakkelijker. ![]() Weet je wat IK vreemd vind Tarik? Dat het altijd dezelfden zijn die de vrijheid van meningsuiting aan banden willen leggen. En dat zijn zelden diegenen die jij in gedachten hebt als jij de gedachtenpolitici probeert in te schakelen.
![]() |