![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar is de tijd dat alles nog simpel was???????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 27 april 2019 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze zouden kermen in hun ivoren toren daarboven in Brussel. En wat maken ze zich toch druk over dat "fait divers" die wij dagelijks of toch zo ongeveer meemaken.
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom vraagt Theo geen bescherming bij Voorpost ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ach ja, schild en vrienden werken nu als onafhankelijken bij de concurrentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet overdrijven vent. Ik heb altijd gedacht dat ze Maggie een wolk noemden omdat ze zoveel parfum gebruikt. Bovendien komt ze niet uit Walbanië en brengt ze geen geur van een mesthoop naar Vlaanderen. Allemaal content nu? Stop eens even met dat gezever? ![]() Als jullie mogen zeveren dan mag ik dat ook. Egalité snotneuzen. Egalité! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 27 april 2019 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hebben ze pang , pang geroepen? Dan is er weeral niks gebeurd. Waar ze zich hier toch mee bezig houden. Wij deden dat vroeger ook! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 27 april 2019 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Kijk man, ik zal u eens een verhaaltje vertellen, ik zette ooit eens mijnen blaffer tegen een Marokkaan zijn neus die kerel werd grijsblauw, ik weet nog dat ik me verwonderde over de kleur die die kerel uitsloeg. Wel dit verhaaltje om u even te laten afvragen, stel dat ze een alarmpistool tegen uwe neus zetten in een penibele situatie ( je denkt dat het een echt pistool is), welke kleur zou u uitslaan of denk je dat je het zou weglachen.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 28 april 2019 om 07:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() DB idem of je moet komen om te beleggen.
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ocharme, bij mijn bank krijg ik tenminste gratis koffie en popcorn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je ziet dat die jongeren niet worden aangepakt zoals het hoort dan kan ik niet anders dan het in het belachelijke trekken. Mogelijk zijn in Brussel en omgeving de wetten anders maar ik zie het anders. Vorige week nog zijn er in mijn dorp een aantal banden van geparkeerde auto's kapot gestoken. Hoeveel weet ik niet maar de politie spreekt zelf van een aantal toen er aangifte werd gedaan. Wordt er gezocht? Dat mogen wij burgers niet eens weten. Privacy? Alles wordt weggestoken achter dat woord. Mogelijk zelfs luiheid. Zat er nu op geen enkele van die wagens een vingerafdruk die overeenkwam met eenzelfde op een andere wagen? Het zijn natuurlijk maar futiliteiten die de slachtoffers veel geld kosten. (één band kapot is wel twee vervangen) En wat moet de politie doen als je met nep-wapens rondloopt en dreigt? Vragen of ze echt zijn of speelgoed? Tot er echt geschoten wordt. Dan beginnen de ezels te balken en moeten de agenten bewijzen dat ze zich bedreigd voelden. Er zijn natuurlijk nuances. Maar het gaat reeds lang de verkeerde kant op. Laat ze een maandje met een loden blok aan hun been stenen kappen in een steengroeve. Ze zullen nadien geen mensen meer bedreigen. Maar als papa er eentje een oplawaai verkoopt dan is dat kindermishandeling en kan papa gaan stenen kappen. Spijtig zeker maar ik ben vroeger dikwijls mishandeld geweest! Ik was niet vlug van aannemen. Maar daar werd geen rekening mee gehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Luc is oud geworden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij allemaal die uit "zijn" tijd komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|