![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo irritant.
zowel dat ze het zo doen en dat er zovelen er telkens in vallen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooi in theorie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is alweer overduidelijk: mensen die (ook al is het maar een beetje, dag na dag) sparen, zijn de besten. Zéker als ze op pensioen gaan. Onze "leiders" moeten opnieuw het sparen bevorderen op alle mogelijke, normale manieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet dromen! Ze halen het geld waar ze vermoeden dat er nog zit. O % intrest maar wel een jaarlijkse inflatie van meer dan 5 %. Het is de moment al een paar jaar dat zelfstandigen best hun stocks uitbreiden met bruikbare basismaterialen. Probeer maar even wat aan te kopen bij de ijzerboer. Niks van! Alles gaat naar China! Clever mannen; die Chinezen! Binnen kort gaan ze hier achter ijzer zoeken op vroegere storten. Misschien vinden ze daar nog iets. ![]() En Magnette wordt realistisch. Eindelijk een politieker die zijn tijd niet meer verspilt. Zo moesten er nog zijn. Die praatbarak in de Wetstraat mogen ze met de grond gelijk maken want er huist toch een geveinsde democratie die niet bestaat. Zelfs als er een gorilla uit de brousse langs komt mogen we met andere vlaggetjes wuiven. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 13 mei 2019 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij hield heel veel van kleuters en van dieren
En van de vogels in het veld En zij vond dat je alles moest delen En dat ik alleen maar leefde voor mijzelf Mijn dierbare vijand Mijn prachtige vijand Mijn dierbare vijand Die mij bemint In haar dagboek kom ik niet meer voor Er zijn jonge jongens met ringen in een oor Ik zei jouw dwaze lijf is alleen van mij En dat was iets dat zij niet begrijpen kon Mijn dierbare vijand Mijn prachtige vijand Mijn dierbare vijand Die mij bemint Haar schim staat elke nacht Weer voor mijn deur Ze vraagt mij of ze binnen komen kan Ze bestaat niet en toch ruik ik haar geur De geur van zure melk en oude honing Kom binnen Kom binnen Kom binnen Kom binnen Mijn dierbare vijand Mijn prachtige vijand Mijn dierbare vijand Die mij bemint Mijn dierbare vijand Mijn prachtige vijand Mijn dierbare vijand Die mij bemint Die mij bemint (c) Gorki https://www.youtube.com/watch?v=yUA0qyaKXes De PS en de N-VA zijn elkaars dierbare vijanden.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel is: de zelfstandigen hebben nooit willen bijdragen; altijd van mening geweest "wij zullen zelf wel zorgen voor ons pensioen, de staat moet dat zeker niet doen voor ons". Er is nood aan een nieuw systeem. Uniform voor iedereen; met een evenredigheid naargelang de bijdragen, die afgezwakt kan worden door een transparante solidariteit. Het rugzak-model. Geïnspireerd op het uitstekende model van Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de sossen willen federaal meedoen: dat is hun volste recht. Voor ONS is het belangrijk dat we een STERKE Vlaamse regering hebben !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() UIt welke partijen zou die eerste sterke Vlaamse regering dan bestaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Magnette staat toch op de Europese lijst? Meedoen aan de federale onderhandelingen zit daar toch niet inbegrepen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-BA, sossen en liberalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat Magnette geen europees mandaat gaat opnemen. Hij is daar ook zeer duidelijk over in de pers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet een oude aap niet trachten van smoelen te leren trekken.
|
![]() |
![]() |