![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De strontvliegen panikeren al bij voorbaat. Een krant is nog altijd properder dan een velletje WC-papier waarop niks staat dat leesbaar is. Nu ja een krant! Staat ook niks meer in dat leesbaar is. Dat fake-nieuws werkt zo al genoeg op mijn darmen. Inbegrepen dan de stank en trôp is te veel. En nu na mijn burgerplicht vervuld te hebben ga ik zwarte zondag vieren. Beginnen met een "Dame Blanche" om af te koelen. Het is er het weer voor. En straks hoop ik dat ik kan lachen met sommige strontrapers achter de trein. Wie zou er op die trein zitten? |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet wel dat ge vuur spuwt, daar in uw kraakpand op't internet vd buren, als 't over VB gaat, maar waar denkt ge dat 't idee van; gesloten asielcentra, intrekken nationaliteit criminele allo's, terugsturen criminele allo's & illegalen e.d.m. vandaan komt?
Omdat uw uilskuikens van politiekers doen alsof ze 't zelf verzonnen hebben?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Als Tom Van Grieken niet meer als "paljas" door het leven wil gaan, zal hij toch ooit eens moeten begrijpen dat hij De Winter definitief moet neutraliseren. Paljas of schoothondje, what's in a name.
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het ergste is dat ze hun kwakje liefst nog op een ander deponeren. Als ik sommige secretaresjes van die oude sugar-daddies met een hoopje papier achter mijnheer zie huppelen acht ik niet onmogelijk. Bij valavond nog een blauw pilletje en ze werken zich in het zweet des aanschijns. Mijn maat kende de politiek. Als hij er eentje teveel ophad zei hij steeds dat hij spijt had dat hij geen vrouw was. Dan had ik ook een gat zo groot als een paardenmolen voegde hij er aan toe. Daar mag ook iedereen opzitten mits betalen. Niet mooi van hem. Maar als hij niet dronken was kon je er op rekenen. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Minister
|
Tekenend filmpje op de Facebookpagina van Theo Francken.
Hij stelt dat als enkele N-VA stemmers overlopen naar het VB, N-VA niet meer groot genoeg zal zijn (<30%) en dat hij vreest voor een linkse coalitie tussen groen - PS - CD&V. CD&V en blauw die eigenlijk een bende inhoudsloze kuddedieren zijn die met iedereen willen meedoen als hun postjes maar veilig gesteld zijn. Kijk hoe Francken doelbewust het VB (zwart) veel kleiner voorstelt dan ze eigenlijk zijn. En vervolgens zegt hij er nog bij dat de andere partijen nooit met VB willen regeren, terwijl De Wever al jarenlang VB aan de kant schuift en zich verstopt achter Filip De Winter om dat te rechtvaardigen. Ik ben alvast iemand die van N-VA naar VB loopt en ik denk dat velen me volgen. Links zal lachen om die tendens, maar er moet iets gebeuren. De arrogantie van N-VA moet afgestraft worden. Ook tekenend dat niemand aan het zuiden van de taalgrens op een migratiekritische partij kan stemmen. Naar mijn bescheiden mening moeten ze daar een zusterpartij van N-VA of VB uit de grond stampen. Een beetje zoals Forum Voor Democratie in Nederland ![]()
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 mei 2019 om 10:47. |
|
|
|
|
|
#54 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moeten we die uitspraken in zijn totale omgeving zien waar ze in uitgesproken geweest zijn of is het een poging om iemand vleugellam te maken?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Is dat orgel dat steeds hetzelfde muziekstuk speelde ondertussen al schooldirecteur geworden? En draaide Panda niet steeds aan dat orgel? Als het orgel speelde was altijd Panda toch in de omgeving? |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De scheefpoeper.
|
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe? Zijt gij daar dan niet gek op?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#60 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik begrijp het wel, het wordt aangestuurd door zijn onbewuste. Daar zit familie begraven die voor Hitler waren, en dat projecteert hij naar het VB. Laat het me zo zeggen, zolang hij met zichzelf niet in het reine komt daarover zal het VB daar moeten voor boeten.
|
|
|