![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Dat mag u. 2) U hebt me wellicht verkeerd begrepen: 2/3 van de Vlaamse kiezers, nl. diegenen die van mening blijken te zijn dat het Cordon Sanitaire in de vuilbak van de geschiedenis mag, zijn nu ook 'mestkevers' en 'uitschot', hé. Dat zeg ik u.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 31 mei 2019 om 01:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() De Franstaligen met Laurette Onkelinx op kop hebben toch nooit anders gedaan dan respectloos de Vlamingen gediscrimineerd en op alle mogelijke en onmogelijke manieren proberen kleineren.
Van “sale Flamande”, racisten tot bruine nazi. Omdat de meerderheid hier het niet eens is om tot eenheidsworst gekneed te worden via links dictatuur. Zelfstandig persoonlijk verantwoordelijk wil zijn voor doen en laten. Om de zelfde rede willen ze het cordon behouden, om zo onze meerderheid te doen slinken in het parlement. Wat al gebeurd met mis verdeling van de zetels! Als wij ons durven verdedigen is volgens hen steeds een schande.... Eindelijk is er nu eens en partij die gerechtelijke stappen onderneemt tegen dat eeuwig discriminerend met doel om blijvende schade aan te richten gescheld van de Franstaligen! De particratie partijen hebben dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren getolereerd om hun postjes te vrijwaren!!!! Mensen die leven op Vlaamse bodem laten uitmaken voor alles en nog wat, schandalig gewoon. En dan zijn ze nog verwonderd dat de mensen niet meer op hen kiezen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem met plezier deze geuzennaam op mij! Ik voel het zelfs als een eer als u mij als VB'er omschrijft in die bewoordingen. Dan kan het immers niet anders zijn dat ik u ongelooflijk op de zenuwen werk.
|
![]() |
![]() |