![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
50 ° wat is het probleem ? Kunnen die vetbetaalde luierikken daar dan niet af een toe een matcke voetbal spelen ? Ze doen al geen klop het ganse jaar door. Er zijn miljoenen mensen op de wereld die alle dagen voor een hongerloon in die temperaturen moeten werken. Om te beginnen al diegenen die de stadiums voor die blaaskaken moeten bouwen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 juni 2019 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laat staan tongval. Het Antwerps klinkt zoals het moet klinken , alle anderen hebben een afwijkend accent of tongval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De tongval waarmee de Belgische Vlamingen Nederlands spreken houdt dus volgens u in dat de Vlamingen de Nederlandse taal niet perfect beheersen. Nu, ik vind evenzeer dat de Vlaamse streektaal van de Belgische Vlamingen verre van "perfect" Nederlands is, maar dat heeft volgens mij weinig of niets met tongval te maken : het is gewoon een streekgebonden versie van het Nederlands, net zoals de door bijvoorbeeld de Amsterdammers gesproken taal een geheel andere streekgebonden versie van het Nederlands is. Derhalve mijn vraag aan u : wat is de enige juiste «tongval» opdat het gesproken Nederlands «perfect» zou zijn ? En ter zijde, vooraleer u ad hominem reageert : ja hoor, ikzelf heb een naar verluidt duidelijke Franse tongval als ik Nederlands spreek, maar zelfs los daarvan zou ik absoluut nooit beweren dat ik het Nederlands echt goed – laat staan perfect - beheers. Het heeft dus geen zin om mij te pogen beledigen door te stellen dat ik het Nederlands nog slechter dan de Belgische Vlamingen beheers. Laatst gewijzigd door Gwylan : 24 juni 2019 om 04:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Troost U, Gwylan, De perfectie is niet van deze wereld. Niemand spreekt gelijk welke taal perfect. Zelf de "Queen" spreekt geen perfect Engels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() wat zijn "foutballistes" eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Luierikken? Dat zijn professionele voetbalspelers, waarvan de overgrote meerderheid zich maniakaal verzorgt en die eigenlijk 7 dagen op 7 met hun beroep bezig zijn. 3. Het is een feit dat de Qatarezen daar voetbaltempels in de woestijn zetten op de kap van onderbetaalde Indiers. Het is een feit dat daar reeds vele doden bij zijn gevallen. En het is een feit dat het net dat is wat hier aangeklaagd wordt als we het hebben over de corruptie van de FIFA.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Google search "foutballistes": 4 (Four) Occurrences.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Wat respectloos. Je mag niet lachen met mensen hun spraakgebrek.
![]()
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 24 juni 2019 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |