![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ee kotelet die al een week in de broek van Nibali heeft gestoken.
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Lol Thoma De Gendt onderweg met 5' voorsprong op Wout Van Aert
![]() Dat is toch ne koppigen dwarsligger ze dien De Gendt. ![]() Zalig. Laatst gewijzigd door Anna List : 19 juli 2019 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Van Aert tegen de korst ... En hij blijft liggen :/ ... Zal met de ambulance zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zijn knie pats tegen de omheining.
![]()
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets na het middagjournaal keek ik even naar de Tour en ik zag een renner die al vrij scherp door de bocht ging en bijna op een afspanning botste.
Geen idee van wie het was maar ik maakte in het salon al de opmerking: wreed gevaarlijk daar en op sommige plekken staan te toeschouwers er ook véél te dicht bij. En kijk nu, erg voor Van Aert. ![]() Wout van Aert nog enkele dagen in ziekenhuis na valpartij in tijdrit. En ik dacht nog, hé die gaat een goede tijd neerzetten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien had hij de rit niet goed verkend. Hij is pas op het laatste moment opgeroepen voor de Tour, dus vooraf zal hij er wel niet geweest zijn. Volgens Lefevre is hij in het spandoek blijven hangen, maar dat was toch niet zo duidelijk.
Terzake: gaat Alaphilippe het hooggebergte doorstaan? Ik vrees van niet. Vandaag misschien wel, maar vanaf vandaag gaan de hooggebergterobots van Ineos in aktie denk ik.
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Schrijf Allaphilippe toch maar al op als kandidaat winnaar voor Parijs nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag gaat wel zijn wie gaat de koers nu controleren? Bij Quickstep hebben ze daar het volk niet voor en Movistar, Jumbo Visma en Ineos zullen het misschien niet meer willen.
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en de bonusseconden die eraan vasthangen?
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Pinot is net zoals Alaphilippe een Fransman en eigenlijk geen grote bedreiging voor hem. In Frankrijk worden ze zot.
Hij gaat nu een bondgenoot in Pinot hebben. En dat zal nodig zijn. Lefevre is slim genoeg om te weten dat zijn ploeg in het hooggebergte niet sterk genoeg is.
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Thomas en Ineo komen om de tour te winnen, laat hen maar doen. Het volstaat voor Julian om in t wiel van Thomas te blijven. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 20 juli 2019 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Allaphilippe wint volgens mij niet.... Die gaat zélf nog te kort komen wegens géén ploeg rondom hem in het hooggebergte... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Op 1 Pinot op 2 Bernal en op 3 Thomas.Ik denk dat Alaphilippe er nog door zakt in de komende bergritten.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alphilippe kan ze niet allemaal op zijn eentje counteren. Gisteren hebben Movistar en JumboVisma het tempo gehouden zodat niemand wegkon.
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Hoeft ook niet. Jumbo Vista en Ineo gaan elkaar bekampen. Alaphilipe kan rustig meeschuiven. En hij heeft sinds gisteren Mas als meesterknecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Mas zakt er door,Jumbo-Visma zou na vandaag beter gokken op ritwinst met Bennet en De Plus.Kruijswijk kan gaan voor een goeie klassering maar top 5 lijkt mij moeilijk haalbaar voor hem.Pinot,Buchmann,Bernal,Thomas en Landa zijn beter dan Steven.
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp. Laatst gewijzigd door Rahowa : 21 juli 2019 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alafilippe kraakt maar breekt niet. Morgen rustdag dat zal helpen.
En wie wint? Pinot is best in hooggebergte, maar hij is een beetje alleen. Kruiswijk is minder maar heeft een sterke ploeg achter zich.
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() dat Mas erdoor zakte (of geen zin heeft om te knechten voor Alaphilippe omdat hij toch volgend jaar ergens anders rijdt?) is idd een serieuze hypotheek op mijn analyse.
|
![]() |
![]() |