![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Als De Wever en Dirupo samen willen regeren dan gaan beide veel water in de wijn moeten doen.
Heel heel veel. Een compromis waarbij niemand tevreden is. En van de noodzakelijke drastische maatregelen gaat niets in huis komen. Volgende verkiezing verliezen ze weer minstens een kwart van hun kiezers. Jaja...ze moeten gaan praten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb genoeg cash geld op voorraad,aandelen,en de inkomsten van mijn appartementen... Mijn schaapjes zijn al lang op het droge,dat pensioen is een lekker meegenomen bonus waar ik wel 45 jaar voor heb gewerkt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |