![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Ja maar als we elke zomer twee of leer hittegolven gaan hebben overweeg ik klimaatvluchteling te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was overdag 4 graden en snachts vroor het, waar we verbleven boven in de bergen. Heerlijk. My kind of weather. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 26 juli 2019 om 07:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste forumleden & lezers altegader: heeft u de slaap kunnen vatten in deze hitte of bent u in een koud bad gaan liggen of stond de airco op 250%??
20 tot 27° meer moet dat niet zijn. 40° en er over is teveel. Warmste dag ooit eindigt met chaos door propvolle treinen die terugkeren van de kust. Leuk toch die hitte? (<<-- door Sarcasmus) p.s. Niet alleen in België slaat de hittegolf toe, ook in andere Europese landen is het puffen en zweten. “Deze hittegolven dragen het kenmerk van de klimaatverandering”, zegt Clare Nullis van de World Meteorological Organization. Zou de bovenstaande tekst kloppen of is het gewoon bullshit? BRON Zullen wij uiteindelijk anders moeten gaan leven mocht het zich verderzetten. Daarom dat héél Afrika al naar hier op weg is, wij worden de warme weer landen. ![]() Te ver gezocht? Gelukkig is het al iets 'koeler'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 juli 2019 om 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan, zo warm is het toch niet? Bij ons ligt zelfs het dekbed nog op.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frank Deboosere over hitterecords.
Stof voor de klimaat meisjes? Zoals ik al eerder schreef kan men het weer nog niet serieus voorspellen wat gaat men zich daar met bezig houden? Klopt Al Gore's film "An Inconvenient Truth"? De grootste oorzaak van de opwarming van de aarde is de overbevolking. U schijt toch ook? ![]() p.s. Morgen op het scherm geloof ik een leuke film waar het onderliggende gegeven wel te pruimen valt. Project T
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de dikste tetten zijn we nu op zoek naar de hoogste Temperatuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Hoera morgen een pak koeler en regen.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen met een te overdreven uierdeel zijn niet mijn ding. En die hoge temperaturen zijn ook mijn ding niet. ![]() Of zou dat komen omdat wij dagelijks nog een lekkere winterkost (beef steak frit of zo) voorgezet krijgen? Verplicht eten 3 maal per dag en zwijgen aan de tafel. (zwijgt & fret) Zie ik een overeenkomst met 'Wij heren van Zichem' onzer aller Boer Coene? Zou ik toch een zonneslag hebben? Ik hoop dat bovenstaande een beetje geloofwaardig weet over te komen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 juli 2019 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij hebben op de slaapkamer en in de salon zo een plafondventilator.
Dat koelt toch goed en je hebt zo een fris windje op u. Verbruikt nog niet teveel ook.
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |