![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PVDA & GROEN mogen (moeten) hun eigen extreme zakken opblazen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 juli 2019 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ridouani hard voor N-VA na 'polarisering' rond moskee.
Citaat:
Citaat:
De stad Leuven de moskee verder subsidiëren. ![]() Een onderzoek is op zijn plaats. Misschien, héél misschien draait het nog 'goed' uit.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan jezelf ken je een ander. Hoe zit het trouwens met je behandeling tegen schizofrenie? Het is je laatste kans, zoniet zit je binnen het jaar in een gesticht of in het beste geval in Geel om het verkeer te regelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Moskeeën sluiten????Heleba…...Ik ben eens curieus wie daar weer allemaal gaat tegen zijn. Zeker nu er in Nederland (dus heel dicht bij de deur) vermoedelijk een achterpoortje in de wet gevonden is dat gesteund wordt door Amn. Intern. om de volledige gezichtsbedekking boerka en nikab op straat toe te laten. Of dat dan ook gaat gelden voor integraalhelmen en bivakmutsen is nog de vraag. Dus de totale Islamisering zoals voorzien in resolutie 1743 van Europa komt heel dicht bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() De installatie van die burgemeesters past perfect in de wereldwijd geplande strategie van ongewapende overname en onderwerping. Naast de opdrachten, zorg voor onrust en onveiligheid, verkracht hun dochters en onteer hun vrouwen, zorg op alle niveau's voor overlast ,staat ook, infiltreer in de organisatie's en tracht op een zo hoog mogelijke positie te geraken. Bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen ga je eens zien hoeveel burgemeesters Islamiet gaan zijn. Ik durf zelfs wedden dat er volgende keer partijen die het van de moslimstemmen moeten hebben een Islamitische Minister naar voor gaan schuiven. In Nederland en Engeland zijn er ook al Islamitische burgemeesters in heel belangrijke steden. Wie die overnamestrategie niet in de gaten heeft is stekeblind en hier zijn er blijkbaar veel blinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De imam in kwestie werd voor de omstreden uitspraken geschorst, dus zeg maar gestraft. Hij is na de schorsing blijkbaar opnieuw actief in de moskee - waarom zou dit nog een probleem moeten zijn? De moskee moet deze intrekking aanvechten en de nodige schadevergoedingen van Homans eisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Je kop staat toch nog op je nek?
Overigens is de omstreden uitspraak van de imam m.i. helemaal niet onislamitisch. Het is nu eenmaal zo dat binnen de godsdienst het slaan van je vrouw in bepaalde omstandigheden is toegelaten. Als hij zegt dat je daarbij 'zacht' moet slaan of 'zachte tik(ken)' gebruiken naar de soenna van de profeet vzmh zie ik als moslima helemaal het probleem niet. Laat ieder vrij in zijn of haar religie! Da's hier weer zo schijn van de NVA van 'zie je wel dat we streng zijn voor moslims terwijl er in de praktijk niets verandert. Wat een huichelachtige zever, zeg. Laatst gewijzigd door Guinevere : 28 juli 2019 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de NVA zijn ze onnozel en stom om te denken ze iets anders van de islam kunnen maken. De fuhrer is blijkbaar fan van een of andere 'islamitische' professor Bassam Tibi die Europese islam en leitkultur predikt. En ook dat hij alles pessimistisch ziet en blij is in 10 jaar niet meer te leven. ![]() Maar wij volgen enkel de Koran en soenna vooreerst, dat is ons streefdoel. En het is helemaal niet de bedoeling om tegelijk te bidden en werken, hoewel bidden je ook als werk kan zien. Laatst gewijzigd door Guinevere : 28 juli 2019 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |