![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die andere mensen helpen, wat meer zouden wij daarover moeten vertellen?
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zei ik nu Oostfronthulp?
![]() ![]() Oostpriesterhulp.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Money talks !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijwilligers van hier , ginder in burka !! Vrijwilligers van ginder , hier in een niksokini !! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet iedereen is er voor geschikt , klopt !!
Ik heb destijds wel voor mijn ongeval wel af & toe dals en klinkers gelegd !! Maar , ik zal nooit mensen mogen opereren , da' komt echt ni' goed ![]() Ze vertrouwen mij niet vanwege mijn oogprobleem !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 augustus 2019 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk een fatsoenlijk en breed uitgesponnen artikel.
Lang leve de fatsoenlijke pers. titel en ondertitels: Wat doet de Bouworde in Marokko? Johan Sanctorum Wat doet de Bouworde in Marokko? Een paar vragen bij een idealistisch project 9 augustus 2019 https://doorbraak.be/wat-doet-de-bou...jkse+Doorbraak Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 9 augustus 2019 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Marokkaanse vrouwen en mannen zijn in Casablanca op straat gekomen in short, uit solidariteit met de Vlaamse vrijwilligers die met de dood bedreigd werden."
https://www.standaard.be/cnt/dmf20190813_04557140 |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |