![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Maar het blijken wel marokkaanse, algerijns bendes te zijn die in Antwerpen de cokesoorlogen voeren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vond u het kunnen dat BDW niet eens wilde reageren op de geflopte drugsbrigade?
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 14 oktober 2019 om 11:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() daar is van t weekend die vrouw neergestoken ... raapstraat.
Laatst gewijzigd door Anna List : 14 oktober 2019 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik verhalen hoor van het uitgaansleven van mijn ouders, tantes en nonkels (leeftijden tussen de 45 en 55), lijkt het precies alsof er toen ook behoorlijk vaak zwaar werd gevochten, maar dat zo'n gebeurtenissen minder in de media kwamen. Ik ben de laatste tien jaar redelijk vaak in de buurt van de stadswaag geweest en ik heb me daar nooit onveilig gevoeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij recent nog eens in Antwerpen geweest en het is daar echt erg geworden.
Van dat leuke Antwerpen dat ik voeger gekend heb schiet niets maar dan ook totaaaal niets meer van over. Handelszaken verdwijnen maar er komen andere winkeltjes in de plaats, de uitbaters allemaal van vreemde origine. Wie staat dat toch toe? De gezellige buurten verdwijnen in hoog tempo en veranderen in ware 'no go' zones en héél der getto's. Blij ben ik dat ik er niet dikwijls meer moet zijn ik ben anders in Antwerpen geboren geweest zo rond 1302 ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb me recent dus nog nooit ergens onveilig gevoeld in Antwerpen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kwam daar vroeger ook al wel eens tijdens mijn woelige uitgangsleven. ![]() Cinderella, Moriaan/Deugeniet, Oude wijnkelder/Zigeunerkelder, E3 club,Witte Waag. En dan verder door naar de Oude Manstraat: Keteltje/ 7ste hemel/andere café's en even eten bij de Wah Khel ... Daar werd al eens gevochten maar dat beperkte zich tot het elkaar 'strelen' met de blote vuist. Meestal gingen die gevechten over een ingepikt liefje of zo. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 oktober 2019 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was echt niet overdreven hoor.
Kiel vol winkeltjes van vreemdelingen. Linker-Oever zelfde 'probleem'. Ik zeg altijd tegen de familieleden die Antwerpen achter zich gelaten hebben dat het de juiste keuze was. Herinner ik mij dat éne zekere BDW Antwerpen eens wilde 'opruimen?' Hij bedoelde waarschijnlijk de staat van de wegen. ![]() Herinner ik mij ook dat die mensen van het VB, toen nog Vlaams Belang, Antwerpen afschilderden als een bouwwerf. Wel, op huidig ogenblik is dat ook zo.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 oktober 2019 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom best graag in Antwerpen, maar ik laat me dan ook rondvoeren in een gepantserde Audi A8.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel, ik maak dat ik er zo snel mogelijk terug weg ben uit Antwerpen en ik heb daar echt vroeger een héél leuk uitgangsleven/'gewoon' leven gehad.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 oktober 2019 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon er zelfs en verbaas me telkens bij die wilde verhalen die boeren hier neerschrijven over hun belevenissen in Antwerpen.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de kelder van het Waagstuk werden/worden vaak cantussen gehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En over een paar weken ga ik er weer eens een restoke doen.
![]() |
![]() |