![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat Katabbi geen poot zal verzetten om zijn eventuele uitwijzing te voorkomen?
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Panda heeft niks complex. Hij is een berekend koudbloedig dier. Ik heb hem leren kennen toen ik nog maar één dag op dit forum was. Enige empathie kent hij niet. Beleefdheid evenmin. En degenen die niet denken zoals hij probeert hij met naam en toenaam met smadelijke leugens te belasten. Goed. Hij is zoals hij is. Maar ik kan zijn partij absoluut niet meer steunen. Zolang ze hem laten los lopen en met hun vaandel zwaaien weet ik dat er van hen ook nooit iets te verwachten valt dat ook denkt aan enig recht voor de gewone man. Feitelijk begrijp ik het niet. Het is een dikke vettige braakbal en dat mag zich zo blijven gedragen. Als de partij hem niet buiten zwiert zal het hen nog veel kiezers kosten. Ik verdenk hem zelfs van een speciale opdracht. Maar zo zitten er nog op dit forum die de partij waarvoor ze zogezegd vechten saboteren. Reageren is dan mijn visie. En als de partij niet mee wilt smeet ik destijds de hele partij buiten. De simpelste oplossing om van veel ellende gespaard te blijven dacht ik. Maar de rovers van Ali Baba kennen hun broeders-bendeleden en dus worden er anderen gestuurd om buiten het zicht te kunnen blijven. De werkwijze van de maffia heeft zich genesteld in dit land tot hun omerta toe. En natuurlijk is degene die een schot lost nooit de opdrachtgever. Maar ik ben dit forum kotsbeu. Niks is nog wat er geveinsd wordt. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 7 december 2019 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zich actief bemoeien met een uitzetting is een schending van de scheiding der machten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag een lijstje hieronder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeioei. Nochtans hebben die parlementairen hun wedde, mogen ze naar de plenaire vergaderingen komen, krijgen ze hun premies zoals iedereen. Waar zit jij over te klagen ? Muilkorven van parlementairen ? Zoals systematisch nooit willen stemmen wat ze voorstellen of zo, per principe ? Zoals nooit ingaan op wat ze zeggen ? Waarover klaag jij ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verwondert mij niet dat geen énkele andere partij zich te zake laat horen. En het verwondert mij nog minder dat er hier van hetzelfde soort zitten die de zaken omdraaien en die de kant van Ecolo kiest. De belachelijkste aanleiding wordt aangegrepen om de N-VA in het verdomhoekje te duwen. De haat moet enorm zijn.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() MR gaat de kandidatuur ook niet steunen. Ze gaan zich onthouden. Ze heeft een beetje te hard op Michel ingebeukt tijdens de Mawda-affaire.
Dat gaat paars-groen geen deugd doen natuurlijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.standaard.be/cnt/dmf20191212_04764101
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij nu écht dat als paarsgroen er niet komt het dankzij dit zal zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat ze straks weer deel uit maken van de te vormen regering... Dat ze maar in hun bomen blijven zitten. Laatst gewijzigd door andev : 12 december 2019 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |