![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die staatseigendom zijn, bedoel je.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het is niet de eerste maal dat het schurken blijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zie jij daar een hobby bij waarbij bommen gemaakt worden om ongelovigen te doden?
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het zal nog geen einde kennen denk ik daar men vanuit de hoek van de Islam aan een ware beeldenstorm bezig is en niet alleen in ons land. Kerk krijgt elk jaar 76 miljoen euro, islam 350.000 euro. In het artikel noemt men het een scheeftrekking daar er in 2016 naar schatting drie keer zoveel moslims als protestanten in ons land zijn. Land reeds overspoeld dus. Pijnlijk detail is dat zoals ik al eerder schreef ik er geen probleem met heb dat de Islam op zich bestaat maar in de EU hoort het niet thuis daar de verschillen te groot zijn. Dat de kerk er op achteruit gaat dat is al wel algemeen geweten dacht ik. Ik heb er geen weet van want ik loop niet naar de één of andere tempel wat niet belet dat ik geen respect zou kunnen hebben voor mensen die het om de één of andere reden wel doen. ![]() Die keuze is tot op dit ogenblik nog vrij zeker? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 december 2019 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee van maar worden die niet onthoofd?
Veel meer zullen ze niet krijgen denk ik. Misschien gelukkig dat mijn denken niet je dat meer is de laatste jaren. Een korte reactie op wat u daar aanhaalde zijnde: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals je zegt, een gigantische stommiteit.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, de Zweedse Coalitie heeft voor zo'n overheids-peanuts- geen moeite gedaan. Spijtig genoeg.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij begint er zelf over. Ik kan moeilijk niet zien wat open en bloot voor mijn ogen ligt.
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijkbaar sta je toch nog altijd boven anderen, als je maar in mythes en onzichtbare wezens gelooft.
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 8 december 2019 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien waren/zijn de verhalen van de Baron wel beter?
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 december 2019 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf nu met getrokken sabel. ![]()
![]() |
![]() |