![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hum, het was eigenlijk zo goed als gelukt he. Enkel omdat de MR niet meewilde, is het mislukt. Rutten had haar stylo al klaar om een wit blad te tekenen. Vlaanderen is door de MR gered, ondanks de O-VLD.
Laatst gewijzigd door patrickve : 10 december 2019 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jij kunt natuurlijk weten wat er gezegd wordt in de partij wantje was erbij. De dubbelhartigheid druipt er weer vanaf. Aan de ene kant op De Wever kappen omdat de statuten moesten veranderd worden om De Wever voor een derde termijn te kunnen verkiezen als voorzitter, en aan de andere kant kappen omdat niemand in de partij durft zeggen dat hij het niet kan. Maar dat Di Rupo nog vijf jaar langer partijvorzitter is geweest dan De Wever, DAAR hebben we de belgicistjes nooit over horen memmen. Ik ben er zeker van dat jij De Wever onderschat. En dat de belgicistjes MAGNETTE hebben overschat. De Wever is geen informateur geweest dus oordelen dat hij het niet kan is totaal voorbarig. ALS De Wever als formateur op weg wordt gestuurd door ons Flipke zal hij enkel slagen in zijn opdracht als hij, net zoals Magnette, voet bij stuk houdt. Dat zal De Wever doen! De kans dat hij slaagt is dus zo goed als onbestaande. Waarop de belgicistjes in koor zitten roepen dat "hij het niet kan". Magnette kon het ook niet maar ik heb niet één keer gehoord dat er ook maar één belgicistje geroepen heeft dat hij het niet kan. Niet één. Dat Magnette niet slaagde is immers de schuld van de N-VA, en als De Wever niet slaagt is dat ook de schuld van de N-VA. Simpel toch?
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee, dat was een excuus. Het was een terecht geformuleerd excuus, maar niettemin een excuus. BDW heeft wat laat beseft (door de uitslag van oktober) dat een deel van zijn kiezers zijn collaboratie met de vijand, de federale, niet geapprecieerd werd, en hij moest dus trachten "weerstander" te worden van het laatste moment, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België is gered door de MR. Voor even toch. Vlaanderen heeft even weinig aan de MR als aan de PS.
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie de MR eerder als diegene die op het laatste moment paars-groen heeft laten mislukken. Zonder de MR zat Vlaanderen onder een paars-groen vooral rood bewind. Jaja, dat spant de rekker op 'voor de volgende keer', maar ondertussen is het toch maar telkens 'volgende keer'. Het is beter dat er geen regering meer komt voor Vlaanderen, en dat heeft de MR goed gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben wel benieuwd naar de verwezenlijkingen van Paul Magnette. Ik heb die hier namelijk nog nooit zien passeren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Woedend dat la Belgique op die top nu niet die minimum voorwaarden kan verzekeren... Hoe onrechtvaardig om de voortvarende en aan de goede kant van de geschiedenis staande franstaligen zo te onteren... Eén opmerking, over x aantal jaren wil ik wel zien wie van de twee, Vlaanderen of Wallonië, gezien hun specifieke toestanden, relatief gezien het meeste zou gedaan hebben... Ik twijfel er geen ogenblik, geen moment aan dat het Vlaanderen zal zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Di Rupo was niet alleen vijf jaar langer le président a' vie van de PS, hij combineerde zelfs belangrijker postjes dan De Wever. Maar DAAR hebben we HO, UITERAARD, nooit op horen vitten. Het klopt natuurlijk wel dat De Wever onbekwaam is en niets heeft bewezen, behalve dat hij over de hele lijn faalde. Daarom behaalde de N-VA meer dan dubbel zoveel stemmen als de CD&V, de VLD en bijna het driedubbele van de SP.A.. Het rode broertje van Magnette.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 december 2019 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Magnette heeft toch bewezen dat hij succesboekte als informateur?
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergeet altijd na te denken, een typische eigenschap van linksche lamlulletjes. Het op de rand van de afgrond brengen van zowel Belgique als Vlaanderen is broodnodig om een meerderheid van de Vlamingen te doen inzien dat Belgique een last is en zeer zeker geen deugd. Iedereen met meer dan een duizendste van een hersencel ziet dit direct in maar helaas zijn niet alle Vlamingen even slim en even snel. Gelukkig lekte Magnette zijn slinkse plannetje tijdig naar buiten zodat iedereen op de hoogte is wat betreft zijn sinterklaas spelen met Vlaams geld. Waalse politici doen niets liever dan Vlaams geld verbrassen in bodemloze Waalsche putten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-> Dat is dan wel de meerderheid daar hun geluk in feite, al snappen ze dat ookni. ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Motto:
'Wie 't kleine niet begeert, niet'? (...hotel-mama indachtig).
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft dat nog gedaan. Om in de vorige Vlaamse regering binnen te geraken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |