![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oooo, ze kunnen er geen huis van kopen. Dan is 't goed hé, laat maar zo, dat systeem.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet in het journaal sprak men van theoretische bedragen tot +85k€. Daar kunnen ze in hun heimat-zandbak-land een gans dorp voor kopen.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 december 2019 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er zeker van dat een kwart van de kiezers van Groen en pvda bereid zijn om hun huis van 360.000 euro te verkopen aan een asielzoeker, voor 36.000 euro.
Respect voor die altruiïsten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ps. Hebben jullie een mol bij het vb, waren ze van plan de nva te kakken te zetten dat jullie wel moesten reageren op die manier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij liet u zot verklaren om aan de vetpotten te kunnen zitten. Zelfs dat was niet genoeg, u moest daarbij ook nog eens de zelfstandige bestelen. Aan mensen zoals u gaat de SZ en de staat kapot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoteerd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag zelfs enkele 10.000 euro's hebben en toch steun krijgen. De juiste bedragen ken ik niet, maar een bedrag van enkele duizend euro mag niet in rekening gebracht worden. Als je bijvoorbeeld 20.000 euro hebt, dan mag er maandelijks maar enkele honderden euro's in mindering gebracht worden van het leefloon. Als een leefloner gaat werken, dan wordt niet z'n hele loon in mindering gebracht, voor een bepaald bedrag krijgt ie dan vrijstelling, net om de leefloner te stimuleren om te gaan werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ze kregen dat van de vlaamsche NVA regering en nu dat het afgeschaft werd maken ze er tamtam rond, de hypocrieten.
Laatst gewijzigd door dpg : 30 december 2019 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.helderrecht.be/nl/vraag/...van-een-woning Dat was bijna 40 jaar geleden al zo bij iemand die ik ken al zo toen die onverwachts zonder inkomen zat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, spaargelden worden aanzien als een roerend kapitaal. Het gaat hier om de volgende berekening: Er wordt rekening gehouden met 6 % van de schijf tussen € 6.200 en € 12.500 en met 10 % van de boven die schijf gelegen bedragen. Deze berekeningswijze moet ook vermeld worden in de beslissing van het OCMW. Je kan dus zelfs met spaargeld recht hebben op een leefloon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misbruik dient tegen gegaan te worden naar het zou me in dit geval niet verwonderen moest Jambon in dit geval zo eentje gepulled hebben:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waar is de foreigner zijne aifoon?
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dag dat je mij zou bejubelen voor mijn uitspraken, ga ik papieren halen voor mijn euthanasie-aanvraag.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of het nu over 2000, 30000 of 80000 euro gaat, het is inderdaad idioot om kindergeld uit te keren voor een periode waarin de overheid alle noodzakelijke kosten voor die kinderen betaalde. Volledig akkoord dus met de afschaffing. Maar daar gaat de heisa niet over. Voor zover ik gehoord heb, heeft zelfs Groen niet geprotesteerd tegen de afschaffing van 'dat systeem'. Wel over het feit dat een minister-president er blijkbaar niet in slaagt om zijn beleid met terzake doende argumenten te verdedigen, maar verhaaltjes erbij moet verzinnen. Verhaaltjes die niet de essentie zijn, maar wel burgers tegen elkaar opzetten. Met zo'n verhaaltjes is niemand gebaat. Niet de allochtonen, niet de autochtonen, niet de politici, niet de burgers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |