![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou dit scenario volgens jou ook ‘erg’ zijn ?
Congo Railway-conducteur tegen blanke passagier: "We zijn hier niet op de Vogelmarkt in Antwerpen." Aan het begin van de kerstvakantie zijn een blanke vrouwelijke passagier en een tiener op een boemeltrein tussen Kinshasa en Kanyabayonga het slachtoffer geworden van racisme. De vrouw had te weinig betaald en werd daar op een racistische manier over aangesproken door een treinbegeleider. Een medepassagier filmde het hele voorval met haar smartphone. Congo Railway onderzoekt de zaak.”
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel: het gaat om een Italiaanse dame die veel misbaar maakt en de conducteur haalt uit met de woorden "He, we zijn hier niet in Italië!" Is dat dan ook met een "licht racistische ondertoon"? Iedereen weet dat het er op markten in Zwart-Afrika heel lawaaierig aan toe gaat, net zoals Italianen ook gekend zijn voor het volume decibels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die Albanezen zijn zeker geen doetjes, waar de mocros met het mes optreden doen die albanezen dat direct met vuurwapens.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 4 januari 2020 om 05:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat dat wij moeten doen is, iedere keer dat er on betaamde uitspraken geuit worden door allochtonen, klacht gaan neer leggen voor racisme, tot dat ze het in al die overheids middens kots moe worden. Laatst gewijzigd door Garry : 4 januari 2020 om 06:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, ze hebben weer iemand in functie bij zijn kloten he. Ik heb het filmpje één keer gezien en als ik mij niet vergis is er een stuk uitgeknipt. Zo doen ze het dus he: er wordt gefilmd en de stukken die het zogenaamde slachtoffer slecht doen overkomen worden er doodleuk uitgeknipt. Zo krijgt de poco media een filmpje voorgeschoteld waarmee ze hopen een storm van protest te ontketenen... Uiteindelijk halen ze zelfs de woordvoerder van de treinmaatschappij voor de micro die vervolgens ferm verklaart dat dit compleet indruist tegen de normen en waarden waar de treinmaatschappij voor staat blablablieblablabla...
Gevolg: treinbegeleider is geschorst of zijn werk kwijt en de autochtone bevolking is voor de zoveelste keer als racist weggezet... Laatst gewijzigd door Hypochonder : 4 januari 2020 om 06:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Knuppel niet. Blijkbaar geen welingelichte bron deze keer om haar iets in te fluisteren? Sobeit... ![]() Besluit: 'Men' snapt echt de essentie niet langer vandaag, dankzij haat die even blind maakt voor realiteit als liefde, QED. Wacht: toch eentje hieronder: Citaat:
Uitzondering op de regel, quoi.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 4 januari 2020 om 06:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat was gewoon een vaststelling van de conducteur. Volgens mij had ie gelijk en waren ze niet op de markt in Kinshasa. Wat is daar racistisch aan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n licht getaande wou me eens een petitie laten ondertekenen op een parking van een Spaans grootwarenhuis. Ik weigerde en hij repliceerde dat ik een racist zou zijn. Ik heb hem zeer luid in zijn gezicht geroepen "dat hij moest oppassen". Andere winkelbezoekers keken verschrikt op en even later mocht hij van de verantwoordelijke van het warenhuis opkrassen. Als ambtenaar in functie destijds, en in Vlaanderen dan, had ik een rapport opgesteld en aangezien de hogere ambtenaren aan die rapporten toch geen gevolg durven geven, zou ik ook klacht neerleggen bij de flikken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je schuift het antwoord dus door naar kinderen van hedendaagse Vlamingen?
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niet gezegd dat daar racisme in zit.
Dus vraag ik me af of jij kunt lezen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 4 januari 2020 om 07:45. |
![]() |
![]() |