![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Waar zou u voor stemmen moesten het nu federale verkiezingen zijn? | |||
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
13 | 46,43% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
OVLD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
SP-a |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
9 | 32,14% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,57% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,57% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anti-Vlaams-Nationalistisch! Er is een groot verschil.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 januari 2020 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de economische verschillen al bij al nog redelijk meevallen is omdat er een enorm belangrijke hefboom federaal zit: fiscaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De PS heeft tientallen jaren in de federale regering gezeten. Heeft België in die tijd een links economisch beleid gevoerd? Ik dacht het niet.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 januari 2020 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelf ben ik Vlaams-nationalist, ik waardeer de regionalistische reflex bij MR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo kan een kind het... maar la Belgique, waar het vandaag staat, bewijst dat het verraad lang kan duren maar niet eeuwig is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen en dat zou ik dan ook alles behalve rechts noemen, eerder verdomd links... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en Elvis leeft.
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Ik wil NVA nog wel een kans geven.
Het ziet er echter naar uit dat de media de mensen aan het klaarstomen is voor paars-groen. We gaan dus moeten wachten op 2024 vrees ik. Eerst nog een belastingtsunami om de Vlaamse snuiten in dezelfde richting te zetten dus.
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan een stem voor PVDA nog beter begrijpen dan een stem voor VLD eerlijk gezegd. Ge moet al compleet achterlijk zijn daar nog op te stemmen na Gwendolyn Trutten haar gegraai en de recente uitspraken van De Gucht.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Nee tuurlijk niet, de PS weet donders goed dat armoede hun business is. Ze zouden goed zot zijn om de armen uit de goot te helpen. Integendeel importeerden ze actief armoede om hun kiespubliek te vergroten...
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() natuurlijk vindt ge geen deftige job als ge die kopvod per se overal en altijd wilt ophouden. En terecht. uw koppigheid om dat ding per se te willen ophouden zegt een werkgever namelijk iets heel belangrijks. 1. de job noch het bedrijf komen op de eerste plek 2. de prioriteiten zitten serieus scheef 3. de gastvrijheid (tov klanten/collega's) laat ferm te wensen over. dus opgerot! met jou kunnen we niks aanvangen. en dat heeft nu eens geen bal met racisme of islamofobie te maken zie, want als ik vanaf morgen per se op mijn job mijn supporterklakske van KV Mechelen overal en altijd wil dragen ... welnu dan vind ik ook geen job als ik solliciteer, verlies ik mijn job als ik er al een heb. en terecht. want weer leert een werkgever diezelfde 1,2,3 over u. in dit tweede geval komt daar natuurlijk ook nog bijzonder slechte smaak en gebrek aan voetbalkennis bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Volledig mee akkoord.
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en mogelijk Vlaams federaal zal ik zien waar ik de traditionelen t meest ne kloot mee aftrek, zodat er na volgende verkiezing ook weer geen federale regering meer kan gevormd worden, just gelijk nu. |
|
![]() |
![]() |