![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niks te 35 Walen 65 Nederlandstaligen. Gewoon kieslijsten, en op basis van stemmen de zetels verdelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Sterk geargumenteerd!
Toch is het zo...
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog grofweg zichzelf "democratisch" noemen en 65% van de zetels voorbehouden aan 58% van de bevolking. Mmmmh, lessen gevolgd in dictaturen?
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het geld gaat naar de federale staat. Die beslist dan wat er met dat geld gebeurt. Wat jij vertelt is een perceptie die van de pot gerukt is. Alsof ik rechtsreeks aan een werkloze geld zou storten...
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samen zullen ze tussen de 50-52% halen bij de volgende verkiezingen.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het wordt wel moeilijk om er resultaat uit te halen als je zelfs het verschil niet kent tussen democratie en particratie. Met de laatste cratie en de nodige kunstgrepen kun je inderdaad 65 % van de zetels verdelen onder 58 % van de bevolking. Wat belet U om daartegen te ageren? Maar troost U! Trump beslist over oorlog en vrede en de rest;48 % van de bevolking; beslist over niks. Het kan dus nog erger. En momenteel beslist 99 % van de bevolking hier over helemaal niks meer. Maar zo is het altijd al wel geweest. De huidige miserie is er omdat 1 % van de bevolking niet akkoord geraakt over het transport van de zetels van FR naar NL. Het zal beteren als de corridor wordt vrijgemaakt. ![]() Ik versta over veel niks meer. Ik stel vast dat er niet wordt gesproken over het waarom dat de belangrijke zetels in Europa blauw gekleurd worden. Ten gevolge van welk kiesresultataat gebeurde dit? Maar nu stop ik. 49 % van mijn hersens slaan in de knoop. Komt er nog 1 % bij dan slaan ze op "Tilt". En dan krijg ik zotte kuren. Ik moet dus zeer waakzaam blijven. Het kan vlugger gebeuren dan men verwacht! Als men oud wordt moet men opletten. En binnenkort krijgen we veel vroeger een spuitje. Zelfs ongevraagd. Met hoeveel % moet men nog kunnen weigeren? En kan 1 % persoonlijk belang opwegen tegen 1% algemeen belang? Het leven wordt wel moeilijk gemaakt hoor! ![]() TL - DR Er bijgevoegd ter attentie van dezen die alles al weten. En om te vermijden dat dezen die niet kunnen lezen de indruk verwekken dat ze het wel kunnen. In PC-taal is alles eenvoudiger. Hoe zeg je "Verdomd; ik heb mijn bril vergeten"? Als je toch niet kan schrijven! Laatst gewijzigd door werkman : 8 januari 2020 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de debatfiche over de wenselijkheid van bindende referenda over communautaire toestanden moet absoluut aangepast worden. ==> weigeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien een duidelijke meerderheid van de vlaamse parlementsleden deze grondwetswijzigingen goedkeurde, is het evidente antwoord : "ja, natuurlijk".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo kennen we u wel weer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals je zeer terecht stelt : de transferten zijn een solidariteitsmechanisme tussen mensen en niet tussen regio's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |