![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Laat je mensen met weinig boodschappen voor aan de kassa? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 60,00% |
Enkel als ze blank zijn |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 30,00% |
Ik heb een bediende die voor mij boodschappen doet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
3 slome wietkoppen met een pak snoep en elk een drankje, die dan aan de kassa vd Lidle eerst beginnen lamenteren waarom ze niet met eco-cheques kunnen betalen, waarop een discussie van vijf minuten volgt wie van hen juist gaat betalen, wie de vorige keer betaald heeft en wat de ene de anderen nog moet, dan nog eentje waarom die gast die ze gekozen hebben niet met Apple pay kan betalen, waarop nummer 2 probeert met een bankkaart met onvoldoende saldo en uiteindelijk nummer 3 in vier zakken cash geld bijeen begint te scharrelen. fyi deze beschrijving is volledig naar waarheid en niks aangedikt, echt, zo bont zouden ze t in een komische film nooit durven maken. de blikken van die cassière naar ons achter die klungels waren wel de moeite waard. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms, zeker in de zomer, laat ik dames met een los t-shirt of blouse ook voor gaan. Als ze zich over hun kar bukken om boodschappen op de lopende band te leggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoniet, stop met remoaning. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hilarisch? Wacht dan heb ik er eentje voor jou.
You'll a get PM. Allow a few minutes. -> En da's een hilarische, recht uit 't vaticaan.
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik mis de optie 'enkel als ze moslim zijn'.
En natuurlijk ook enkel als ze blank zijn, maw een uitzonderlijke knappe witte. ![]() Nee grapje, meestal moeten we heel vroeg en snel boodschappen doen (door het werk van m'n man) en kunnen we eigenlijk niemand voor laten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kies de traagste kassa waarvan, net voor het aan mij is, het rolletje papier op is. Dat moet dan vervangen worden en dat past dan niet en moeten ze rebooten en dergelijke meer. En die beveiliging in de Delhaize, die begint te tuten als ik binnenkom. ?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou de deur open om mijn madam en mijn schoonmoeder binnen te laten... Een paar meter erachter komen er nog vier meiden aanzetten... Eentje was de koploper,type varkentje,de andere drie waren een stuk toonbaarder... Ik hou dus,welopgevoed zoals ik ben de toegangsdeur open ... Tot dat aankomend varkentje zegt tegen haar vriendinnen dat ik dat alleen maar doe om naar haar achterste te kunnen kijken ... Ik heb dus gelijk de deur losgelaten,recht in spekske haar gezicht,en boos dat ze was..... Als ik spek wil zien ga ik wel naar den beenhouwer... En sinds de metoo hysterie peins ik er al hélemaal niet meer over,ze hebben per slot van rekening ook handen en armen.... Dat ze hunne plan maar trekken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Was 'zij' het? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 januari 2020 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mis ik nog in Delhaize : kassa's waar je enkel met de kaart kunt betalen. Dan heb je geen last van ouwe boemelie's die in hun portemonnee gaan zitten graaien naar muntjes en de boel zo ophouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoogbegaafde Mensen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat daar nog altijd zo duur?
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die zgn moderne mannen hier die stoefen over hun gesofistikeerde betaalmethoden hebben precies nog nooit van self-scanning gehoord. Echt waar, meneertjes, veel minder ergernis.
Natuurlijk kon het niet vlot en eenvoudig blijven, men kan nu zijn waren "selfscannen" aan de self-scan kassa. Doodstom! Daardoor gaat het terug langzamer. Afschaffen en iedere self-scanner dwingen een scan-dinges te nemen!
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al heb ik natuurlijk de tijd voor de self-scanning ook meegemaakt en me dikwijls groen geërgerd.
Iemand voorlaten? Hebben ze mij ooit voorgelaten? En ik ben ook al lang geen 20 meer. Een heel enkele keer zou ik een bejaarde of gehandicapte met weinig waren laten voorgaan. Maar er zijn bv van die "gehandicapten" (gehandiflapten noemen wij die) in een scootmobiel die tegen 1 km / uur in het midden van de gangen puffen en niet toelaten dat men ze links of rechts voorbijsteekt, die dan verontwaardigd kijken omdat ze niet met de nodige zorgzaamheid verwend worden. Nee, dank u. Of gehandi(fl)apten die een volle kar buitenduwen, ik zou er kompassie meekrijgen, ocharme : zie dat oud madammeke duwen tegen die zware kar, ze krijgt ze amper vooruit! En dan bolt ze met haar kar over de parking waar meneer in zijn dikke Mercedes of BMW met een dure sigaar in zijn mond staat te wachten. Ik slof ondertussen met twee zware boodschappentassen naar mijn fietske. Nee, dank u.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 12 januari 2020 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Self-scanning, nog nooit gebruikt.
Ook de afdeling waar tal van pc's staan om alles zelf te doen nog niet gebruikt. Wat mij ook al opgevallen is in het warenhuis waar die staan is dat de meeste mensen aan een gewone 'bemande/bevrouwde' kassa gaan aanschuiven. Het is soms toch leuker even een praatje te slaan of is dat al verleden tijd?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |