![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Das ook straf: als uw redeneringen niet in die kneterij hun denkwereldje past, dan is dat meteen te wijten aan drugsproblemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burger
|
![]() de politieke rellen over superboetes etc...
dus we mogen ook aannemen dat auto's verslavend zijn en bij deze verboden dienen te worden! als je aan de lonen van de werknemers raakt worden ook zij woest verbied vanaf nu gewoon loon als je aan iets raakt en mensen worden daar woest van, is dat 'n teken van verslaving? nou zou ik kinderen ook maar verbieden, getuige de dutroux affaire! indien jan de mop niet snapt: mensen werden woest omdat markske aan kinderen raakte pun intended ![]() jan en gertje met ulder standpunten vallen een aantal zeer bijzondere wetten te maken! Laatst gewijzigd door Mohawk : 30 november 2004 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() voila, herr flick
ik zal er u ni mee lastig vallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() impotente politiemannen.... tja dat komt ervan als ge heelder dagen met uwen knuppel uit uw broek loopt he.....
en dan durven ze zeggen dat wiet de hersenen niet aantast...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 30 november 2004 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Weeral. Het gaat niet om gelijk, maar het langste volhouden persies. Oogkleppen, lekker traditioneel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Van mij mogen ze alles vrij maken en legaliseren. Maar wel de gevolgen dragen.
ik rook niks, ik drink niks.. als ik kanker krijg dan krijg ik voorrang en de beste behandeling. als ne wiet roker longkanker krijgt dan zou ik zeggen : pech gehad en weet ge nen joint is prima tegen de pijn. als ne zuiplap leverkanker krijgt dan zou ik zeggen : pech gehad maar weet ge drinkt uw eigen zo zat dat te totaal verdoofd zijt en ge voelt nikske meer. Ik zal daarentegen de beste behandeling krijgen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Van wiet te paffen krijgde geen longkanker.
NOOIT is er iemand gestorven door wiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mohawk,
het is schandalig indien je inderdaad hiervoor miserie hebt gekregen.. Schoolvoorbeeld van verspilde energie van de kant van de flikken.. Schandalig ook dat je wordt gepakt op iets dat de laatste drie jaren gewoon toegelaten was, en waarvan de regering geen enkele intentie heeft getoond om de klok terug te draaien.. de rest hier heeft gewoon geen benul van wat drugs precies zijn en waar ze voor staan.. Het is zinloos er een discussie mee aan te gaan want ze redeneren enkel met de oogkleppen op . het is in mijn ogen niet zinnens een discussie te houden met mensen die er niets vanaf weten.
![]() |
#51 |
|
![]() tuurlijk niet bhairav, smoort gerust nog wat meer jongen... ik zal u echt niet tegenhouden.
Maar wel nie rijden als ge gesmoord hebt he..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Tja, en er is nog nooit een drugsdode gevallen, en verslaafden hebben nog nooit iemand beroofd of vermoord, ... en op 6 december is het Sinterklaas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Zijn we in het stadium gekomen van : alleen wij hebben recht van spreken ...?
allez verlicht mijne geest dan eens lyot...
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan ook je hele leven junkfood eten zoals Herr Flick en daar Gezondheidsproblemen aan overhouden ,maar hoe ga je dat controleren en hoe ga je mensen daarop uitsluiten ? Ik wil maar zeggen : het neigt naar Big Brother toestanden.. regelneverij tot in het uiteindige..
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Hupsakee: weer eens die traditionele denkwijze: scheer ze allemaal over dezelfde kam.
Kijk eens hoe volwassen dat ge zijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uwe apotheker, de mutualiteiten en de farmaceutische industrie danken u! @mohawk: altijd fijn om jongeren te zien met groene vingers, maar geef toe dat als ge niet met foto's van u plantekes had staan stoefen, ome agent u niet had gevonden. Enfin, leren en leven hé...
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik ben zelf gestopt met wiet maar ik ga geenszins beweren dat het niet verslavend werkt (in mijn geval zelfs fysisch en niet louter psychisch).. De zwaarste fout die je kan maken in mijn geval is stellen dat er hard & soft drugs bestaan.. Er is in mijn ogen geen onderscheid, alleen tussen het hard & soft GEBRUIK van bepaalde stoffen. Dat kan om het even wat zijn.. Ik was op een bijzonder harde wijze verslaafd aan wiet en zoiets maakt dat een mens bijzonder slecht functioneert binnen een samenleving. Ik ben daarom geen voorstander voor een totaal verbod, omdat het toch niet helpt.. Maar ik ga geenszins gebruik aanmoedigen.. Wel het feit dat men er verstandig mee om moet gaan. Drugs zijn roesmiddelen, en je moet het daarbij laten en er geen way of life van gaan maken, want dan ben je verkeerd bezig..
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Maar dan wel alleen drugs die verkocht worden door de overheid via een erkend circuit. Met een heel fiks taksbandje eropenderaan. zoals met tabak en alcohol. een heel heel fiks taksbandje.... Komaan mannen laat olle nie kennen : smoren, snuiven, slikken en spuiten maar... neen geef mijn portie maar aan de kat (als het mag van de Gaia temniste...) waarom zou ik mensen met een genetische afwijking uitsluiten ?? daar kiest men niet voor he. laat mij een gedurfde vergelijking maken : men mag Vlaams Blokkers uitsluiten want .. die kiezen der zelf voor. dus : men mag druggebruikers uitsluiten want .. die kiezen der zelf voor..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk niet slim van uw iligale activiteiten toe te lichten op een forum, ... En ja de flikken kiezen nu eenmaal altijd de gemakkelijke weg van de verklikking of de toevalige tip, ... Langs de andere kant, wie speelt kan verliezen hé, pakt da sportief op, ... en ja de staat een paar duizend euro's rollen op een legale manier geeft altijd een goed gevoel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Waarom zouden die zich uitsluiten? Er zij er genoeg en is niet essentieel. WEER zo'n cliché.
|
![]() |
![]() |