![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is nooit weggeweest.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Binnen 100 jaar Marie? Sorry maar met dat gezever van Vlamingen onder mekaar zie ik het niet stoppen. Iedereen zorgt voor zichzelf. Met als resultaat dat ik vaststel dat er hier al een paar jaren een paar nietsnutten het hoge woord komen voeren. En als het hen past steken al die Flamingants hun kop in het zand. Daarom hebben ze niet af en toe een dikke nek maar ook een lange. En ook lange benen om vlug te kunnen gaan lopen als het brand. Helemaal de lichaamsbouw en het gedrag van struisvogels dus. En wees gerust Marie. Ik weet waarover ik spreek. Vijftig jaar ken ik zowel Walen als Vlamingen. Zowel van uit de hoofdstad als op den boeren buiten. En in het bad zing ik soms zoals Jacques Snotneus over het platte land dat het zijne is. Het lucht mij op. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 3 februari 2020 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet zelf wel in welke situatie de bom zal ontploffen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het u kan dienen, mij niet gelaten.
Laatst gewijzigd door Garry : 3 februari 2020 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog goed dat er tussen de Vlamingen heel veel van die onnozelaars zitten dan anders gat dit land al minstens 100 jaar geleden op zijn gat gezeten. Dus prijst u maar gelukkig met al die onnozelaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hierin schuilt de enige echte realiteit in plaats van in al uw dromen. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...raft~aca00406/ En dit is niet het einde van deze evolutie maar slechts het begin. Laatst gewijzigd door Garry : 3 februari 2020 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kan het hen ook niet veel schelen moest de Belgische constructie uit 1830 ophouden te bestaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet ook gezegd worden. Ere wie ere toekomt.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat laatste is een utopie. De Vlamingen zijn ook ten einde raad hoor. Meer dan de helft onder ons zijn gemaakt in het hooi boven de koeien. En wat doen we? Wel; heem simpel. We kopen een bronzen standbeeld en plaatsen dat aan de kerk in volle dorpskom. En vervolgens gaan we niet meer naar die kerk wegens het gebrek aan trage wegen. En bij de verkiezingen stemmen we allemaal rechts omdat we niet genoeg erfden van onze voorouders. En dan denken de Walen dat we hen haten. Nee; nee. De Vlaming denkt genuanceerder. Ik begrijp hem ook niet meer maar ik stel het wel vast. Hoe de Walen denken is klaar en duidelijk. Ze weten hoe ze moeten stemmen om hun dopgeld te kunnen behouden. Maar dat komt ook nog wel hoor bij de Vlamingen. De politiek gaat daar voor zorgen. De grafdelvers zijn er volop mee bezig. Het personeel hebben is er al. Gratis nog wel vanuit de grote zandbak. En de verkozenen vieren feest en hebben er nog plezier aan. En voor de rest; de niet verkozenen; geven ze dagelijks wel de raad om naar de zelfmoordlijn te bellen. Het enige apparaat dat nog zou functioneren in dit land. Toch nog behulpzaam; onze roverheid! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 4 februari 2020 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees dat nu zelf eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor ne keer deel ik uw mening, en dat gebeurt niet veel.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 4 februari 2020 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Schreef het enkele weken terug al:
Nieuwe verkiezing! Nu word het zéér duidelijk voor de mensen dat er gekozen moet worden voor Federale toestand Bij vorige verkiezing zat dit verborgen tussen al de rest...regionaal, Europees en Federaal. Waardoor het niet duidelijk was wat het volk wil op federaal gebied!!! De partijen gaven er steeds hun eenzijdige visie over......Of gelinkt aan Vlaanderen of gelinkt aan de Broeder/zuster partijen in het andere taal gedeelte om zo de macht te bereiken. Waardoor de keuze van het volk al decennia vervorm werd. Dat het volk de kaarten legt voor Federaal alleen is democratisch noodzakelijk. Het geklungel van de particratie en het machtsspel van de Franstaligen loopt duidelijk op zen einde. Als na de nieuwe verkiezing de politieke partijen er niet in slagen een federale regering samen te stellen is het duidelijk dat het sjoemel merk Belgie met huidig politiek systeem met de achterkamers niet meer werkt. Dat men kijkt naar bv Zwitserland wat politiek en economisch pracht resultaat haalt zonder gortige politieke mistoestanden! Zelf beslisende kantons en Waar de mensen hun keuze zelfs via referendums duidelijk maken en de regering die keuze daadwerkelijk ook uitvoert, wat ook de keuze mocht zijn!!! Dat is pas echte democratie!!!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet wat ik schrijf ballon. Ik moet mijzelf niet lezen dus. De overgrote meerderheid op dit forum leest alleen wat ze zelf schrijven. Ze lezen uitsluitend aangename lectuur. Zoals sprookjes over peperkoeken huisjes met chokoladen dakpannen. Maar ik geef graag toe dat ik depressief word mocht ik mijn eigen lectuur herlezen. Moesten er minder mensen zijn zoals ik dan zou het leven veel aangenamer zijn. Maar ik gun het jullie niet meer. Ik voel mezelf de aap in de kooi waar toeristen alle dagen komen naar kijken. Oog om oog en tand om tand. Slaap dus verder de slaap der onschuldigen. En weet ook dat jullie het rijk der hemelen zullen verwerven. Uw god heeft het jullie beloofd! En mocht ik te veel op mijn kerfstok hebben dan ga ik spijt hebben als mijn beurt aangebroken is en kom ik met al die brave en onschuldige mensen toch ook in de hemel? Maar ik ben een dwarsligger. Het zit er dik in dat ik tegen Pieter ga zeggen dat ik zijn maagden niet meer moet hebben. Ik wil rust. Dus ik ga met MO en zijn trawanten niet opnieuw beginnen met ruzie maken voor een paar oude koeien die ze tekens opnieuw een vers maagdenvlies tussen hun benen naaien. Ik ben beter gewoon. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 4 februari 2020 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |