![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ratten verlaten als eersten het zinkende schip ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het een sluit het ander niet uit.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De lelijke Belgische kust met een ouwe demente zak als burgemeester in Knokke.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan die zo gezegde betere klasse. Verstaan die mensen dan niet dat de klinieken hier er niet op voorzien zijn om de helft van het binnenlandse bevolking hier mee op te vangen wanneer het scheef loopt. 't Zijn kennelijk ook geen grote lichten hé. Laatst gewijzigd door Garry : 20 maart 2020 om 02:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Philip heeft wortel geschoten in het pluche van één of andere praatbarak, en is zich in Ekeren gaan afzonderen van het plebs en het proletariaat.
Ze mogen hem hebben (& houden) ginder. Die is bij ons niet meer welkom.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Graaf heeft genoeg vriendjes bij de Fortis Bank die hem kunnen helpen. Niet elke West-Vlaming kan dat van zichzelf zeggen. En wat die lelijke Belgische kust betreft: 't is 't ideale moment om met de onteigening en de afbraak van al dat lelijks te beginnen, en met het bouwpuin dijken te versterken, de haven van Zeebrugge uit te breiden en een muur rond West-Vlaanderen op te trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Burgemeester sinds 41 jaar. Steeds herkozen. = naakt feit. Love it or hate it ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Leopold III dan weer werd verweten van in Belgie te blijven.
Het is nooit goed.
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Hopelijk blijven al die aangespoelde tijdens het seizoen ook in hun kot
Eindelijk onze stranden, onze kust voor ons, wij die hier geboren zijn. En alleen nog maar West-Vlaamse taal.., eerlijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Heb ne post van jou gelezen.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door kelt : 20 maart 2020 om 06:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-------------------------------------- ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In sommige gemeenten/steden aan de kust waan je u zelfs in Necropolis op huidig ogenblik. ![]() Rustig is dat wel, geen last van anderen met dank aan het Corona virus. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Haha. Europeanen zijn echt vette zwijnen geworden inderdaad. Onlangs een artikel gelezen die deze pandemie durft te vergelijken met WOII. Het lef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht maar: Episode "Wir fahren gegen Engeland" is in volle voorbereiding.
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
In de gemeente waar mijn 2e verblijf ligt is de taks voor de eigen inwoners 0,00%. In België is de gemiddelde gemeentetaks 8%. bron: https://financien.belgium.be/sites/d...sting-2019.pdf Hebben die klagers dan ongelijk? PS ik blijf thuis in mijn kot. Maar ik begrijp dat mensen die in een klein appartementje in de stad wonen nu liever in hun tweede verblijf aan zee zouden zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
|
![]() Omgekeerde wereld!!
Veel mensen hebben ook een tweede verblijf om gezondheidsproblemen en zou de zeelucht helend werken. Hoeveel keer hebben dokters al gezegd "ga naar zee die zeelucht is goed voor u" Mocht ik een tweede verblijf hebben aan zee en een burgemeester verbied mij daar naar toe te gaan, dan zou er nadien bij hem geen enkel coronavirus via zijn neus nog binnendringen. (ik geef hem een .....mondmasker wat hadden jullie gedacht) Laatst gewijzigd door Deo : 20 maart 2020 om 10:14. |
![]() |
![]() |